تالار محراب از نیمه تیرماه با برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی پیشرفته از ایده تا متن، میزبان ایوب آقاخانی، نمایشنامه‌نویس و کارگردان شناخته‌شده تئاتر خواهد بود.

 

پایگاه خبری تئاتر: تالار محراب امسال با برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی تئاتر پذیرای علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی خواهد بود که در همین رابطه کارگاه نمایشنامه‌نویسی پیشرفته از ایده تا متن با تدریس ایوب آقاخانی، نمایشنامه‌نویس و کارگردان معتبر و باسابقه کشور از نیمه تیرماه آغاز به کار خواهد کرد.

حسین کریمی، از بازیگران و کارگردانان جوان نیز طراح و سرپرست این کارگاه‌هاست.

به گفته کریمی، کارگاه‌های آموزشی ایوب آقاخانی در ده جلسه سه‌ساعته برگزار می‌شود و آغاز دوره این کارگاه، از اواسط تیرماه است. همچنین علاوه بر کارگاه نام‌برده، هم‌زمان کارگاه‌های دیگری شامل کارگاه کارگردانی تئاتر با آرش دادگر، بازیگری با مرتضی اسماعیل‌کاشی، طراحی صحنه با ناصح کامگاری، نقد و نشانه‌شناسی در تئاتر با رامتین شهبازی و عروسک‌گردانی تلویزیون با محمد لقمانیان با همکاری تالار محراب و انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در مجموعه تئاتر محراب برگزار می‌شود.

گفتنی است در پایان دوره کارگاه‌ها، بانک اطلاعاتی از هنرجویان حاضر در کارگاه تهیه و تنظیم می‌شود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در کارگاه‌های تالار محراب می‌توانند به نشانی تقاطع خیابان ولی‌عصر و امام خمینی، روبه‌روی موزه ملی قرآن مراجعه بکنند یا جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره 09358877686 تماس بگیرند.







 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater