آرش عباسی گفت: نمایش جدیدم با نام «آناکارنینا» در ادامه اثر قبلی‌ام «نویسنده مرده است»، به سینما ارتباط دارد.

 

پایگاه خبری تئاتر- ایسنا: کارگردان نمایش «نویسنده مرده است»گفت: از ابتدای تیرماه نمایش «آناکارنینا» را در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌برم که این اثر به نوعی ادامه همان نمایشنامه «نویسنده مرده است» خواهد بود.

عباسی گفت: «آنارکانینا» اقتباسی امروزی از رمان «آنارکانینا» و با حداقل پایبندی به اصل داستان است. این نمایشنامه در راستای کار قبلی‌ام یعنی «نویسنده مرده است» نوشته شده که به آن علاقه قلبی زیادی داشتم و سال‌هاست درگیر آن هستم. آن نمایش که مدتی قبل هم اجرای عمومی شد، درباره یک ستاره معروف سینمای ایران بود و اینجا در «آناکارنینا» هم داستان درباره یک ستاره سینماست.

وی با اشاره به اینکه داستان نمایش جدیدش بیشتر به مسائل سینما برمی‌گردد، افزود: شاید بتوان گفت نمایش «آناکارنینا» به نوعی اقتباس از فیلم‌ها و سریال‌هایی است که تا به امروز درباره آناکارنینا ساخته شده است.

این نویسنده و کارگردان جوان تئاتر ادامه داد: شباهت‌های زیادی میان این دو نمایش‌ام وجود دارد و تماشاگرانی که «نویسنده مرده است» را هم دیده باشند وقتی «آناکارنینا» را ببینند متوجه می‌شوند که چقدر این اثر در ادامه «نویسنده مرده است»‌ نوشته شده و اجرا می‌شود.

 نمایش «آناکارنینا» از اول تیرماه در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر و از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه اجرا می‌شود. بازیگران این نمایش هم معصومه رحمانی و بهنام شرفی هستند.








 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater