رئیس تئاترشهر از راه‌اندازی سیستم برق اضطراری این مجموعه خبر داد و تأکید کرد کارهای جزئی مربوط به برق اضطراری پشت صحنه‌ سالن‌ها نیز طی روزهای آتی انجام می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر:  اتابک نادری درباره وضعیت راه‌اندازی سیستم برق اضطراری مجموعه تئاترشهر که به عنوان یکی از اولویت‌های فاز اول دومین بازسازی مجموعه مدنظر قرار گرفته بود، به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه برق اضطراری مجموعه تئاتر شهر راه افتاد. البته بخش پشت صحنه‌ سالن‌های مجموعه هنوز داخل مدار قرار نگرفته‌اند که این امر نیز طی روزهای آتی انجام می‌شود.

رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره اولویت بعدی مدنظر این بازسازی افزود: قرار است در اولویت بعدی سیستم اعلام و اطفای حریق تئاترشهر راه‌اندازی شود.

وی در پایان درباره برنامه‌ریزی انجام شده برای بازسازی تئاتر شهر با توجه به برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بهمن‌ماه سال جاری یادآور شد: در نشستی که با آقای کاراندیش معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین دفتر طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد داشتیم قرار شد تا بخشی از بازسازی به ترتیب اولویت تا جشنواره تئاتر فجر انجام شود.

مجموعه تئاتر شهر طی سال‌های گذشته و با وجود اینکه در نیمه دوم دهه 80 مورد بازسازی قرار گرفت و چندین ماه نیز تعطیل بود، دارای سیستم برق اضطراری و سیستم اعلام و اطفاء حریق نبوده است. این در حالی است که بازسازی انجام شده نتوانست معایب موجود در بخش فنی و همچنین بنای مجموعه را برطرف کند و تئاتر شهر به دلیل فرسودگی فنی و ساختمانی این روزها در شرایط خوبی به سر نمی‌برد.