بعد از گذشت50 سال از اجرای نمایش «آندورا» به کارگردانی حمید سمندریان، افشین زمانی با اجرای این اثر، یاد سمندریان را زنده خواهد کرد

 

پایگاه خبری تئاتر از روابط عمومی این اثر، نمایش «آندورا» که براساس متن ماکس فریش توسط حمید سمندریان ترجمه شده، از تاریخ سی ام خرداد به کارگردانی افشین زمانی در تماشاخانه استاد انتظامی (خانه هنرمندان) به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در پنجاهمین سالگرد اجرای خود (به کارگردانی حمید سمندریان) به روی صحنه می‌رود و افشین زمانی بعد از اجرای موفق و تحسین شده نمایش «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» نوشته بهرام بیضایی، بر روی صحنه تئاتر به آن جان می بخشد.

در نمایش «آندورا» محمدرضا خادمی،سهیل ساعی،مونا کرمی،سهیل قنادان،مهدی بزرگزاده،سهیل محزون،سحر زرین،محمد ابوحمزه،بی آینا محمودی،وحید کلیایی،فرزاد جعفریه،سینا علایی،نریمان عابدی.دستیاران کارگردان:سینا علایی،مهلا مرادخوانی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین دیگر عواملی که زمانی را در اجرای این اثر نمایشی همراهی خواهند کرد، عبارتند از :

تهیه کننده: کاوه سجادی حسینی، آهنگساز: بهزاد بختیاری، ترانه سرا: رسول ادهمی، طراح پوستر: محمدطالبی و هلیا امامی، روابط عمومی و مشاور رسانه: دپارتمان تئاتر(نورائی).

نمایش «آندورا»به کارگردانی افشین زمانی از 30 خرداد در تماشاخانه استاد انتظامی واقع در خیابان ایرانشهر. خانه هنرمندان به روی صحنه خواهد رفت .

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند از 25 خرداد به سایت تیوال مراجعه کنند.










 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater