هومن رستگار، نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش "مای لند" از روز سه شنبه 20 تیرماه، در پلاتو اجرا تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

 

پایگاه خبری تئاتر از روابط عمومی گروه: «هومن رستگار» با مای لند به تئاتر شهر می رود

به گزارش مشاور رسانه ای؛ هومن رستگار، نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش "مای لند" از روز سه شنبه 20 تیرماه، در پلاتو اجرا تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

این نمایش روایت کننده ی داستان اولین سفر جيمز كلارك، دانشجوی دورگه ی ایرانی-انگلیسی است که برای انجام یک تحقیق از سوی دانشگاه به تهران اعزام شده است.

هومن رستگار در کارنامه هنری خود سابقه بازی در نمایش "شب نشینی با شکوه آقاجون"، حسین فرخی سال  ۸۵،  نمایش"کنی چی" به کارگردانی بهرام افشاری سال ۹۰، بازی در نمایش"ننه دلاور و فرزندانش" به کارگردانی افشین زمانی سال ۹۱، بازی در نمایش"آندورا" به کارگردانی افشین زمانی ۹۲، بازی در نمایش "معصومه" به کارگردانی سعید نیکورزم سال۹۳، بازی در بازتولیدنمایش"ننه دلاور" به کارگردانی افشین زمانی سال۹۴، بازی در نمایش "بیگانه" به کارگردانی مسعود دلخواه سال ۹۵ و... را دارد.

از دیگر عوامل این کار می توان به مجرى طرح و برنامه ريز: آزاده بخشى، طراح صدا و آهنگساز: بهزاد بختيارى، طراح پوستر و بروشور: على طهرانچى، طراح گريم: تينا بخشى، انتخاب لباس: لعيا رستمى و عكاس: سعيد جعفرى پور اشاره کرد.

لازم به ذکر است این اثر نمایشی از روز سه شنبه20 تیرماه لغایت 27 تیرماه، ساعت 18 در پلاتو اجرای تئاتر شهر به روی صحنه می رود و علاقمندان می توانند، از طریق سایت تیوال و یا گیشه ی تئاتر شهر برای خرید بلیط، اقدام کنند.





 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater