مدیر مجموعه تئاتر شهر برای نورپردازی فضای بیرونی این مجموعه با یک متخصص نورپرداز شهری از سوییس رایزنی می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: اتابک نادری که روز 30آذر ماه اولین نشست خود را با این متخصص سوییسی داشته است، گفت: آقای paul ehlert یک معمار سوئیسی است که تخصصش نور پردازی شهری است و توسط شرکت «پیکرنهاد» به ما معرفی شده است.

او گفت: امروز اولین جلسه را با ایشان برگزار کردیم و مشغول رایزنی و بررسی هستیم و در صورتی که به توافق نهایی برسیم، نورپردازی فضای بیرونی تئاتر شهر با مشاوره ایشان انجام می‌شود.

نادری در ادامه با اشاره به کابل کشی مجموعه تئاتر شهر که از امروز آغاز شده است، توضیح داد: برق تئاتر شهر از امروز سی آذر ماه از پست شهری قطع شده است و این وضعیت در دو روز آینده ادامه دارد و در این مدت ژنراتور به تئاتر شهر برق می‌دهد تا کابل کشی‌ها انجام شود، ضمن اینکه در این دو روز فرصتی داریم تا برق ژنراتور را آزمایش کنیم.

مدیر تئاتر شهر همچنین از برگزاری جلسه‌ای مشترک با مهندسان مشاور دفتر طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد خبر داد و گفت: در این جلسه که امروز برگزار می‌شود، بخشی از فعالیت‌های رفاهی و ایمنی را که اولویت دارد، مشخص می‌کنیم تا بتوانیم پیش از جشنواره تئاتر فجر بخشی از این امور را به انجام برسانیم.

او توضیح داد: درحال حاضر مسائلی همچون تغییر شکل درها برای خروج اضطراری ،‌ نصب سیستم اعلام و اطفای حریق‌، نصب علایم هشدار دهنده و ... از جمله مسائلی است که در اولویت است اما باید بررسی کنیم تا مشخص شود کدام بخش تا قبل از جشنواره تئاتر فجر می‌تواند انجام شود.

اتابک نادری با ابراز خرسندی از نتایج بازدید کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ارشاد از تئاتر شهر که چندی پیش انجام شد، یادآوری کرد: پیرو این بازدید قرار شد این اقدامات ایمنی و رفاهی تماشاگران انجام شود و خوشبختانه بودجه هم تامین شده و در پروسه‌ای اداری به تئاتر شهر تزریق خواهد شد.