جلسه هیئت انتخاب جشنواره تئاتر تجربه با حضور نادر برهانی مرند، علی اصغر دشتی و مهرداد رایانی مخصوص تشکیل شده و نتیجه روز چهارشنبه چهارم دیماه اعلام خواهد شد

پایگاه خبری تئاتر: رسولی دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره تئاتر تجربه با اعلام خبر تشکیل جلسه صبح دیروز(یکشنبه اول دیماه) گفت: این جلسه با حضور نارد برهانی مرند، علی اصغر دشتی و مهرداد رایانی مخصوص تشکیل شده و نتیجه روز چهارشنبه اعلام خواهد شد.

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص همکاری سالن‌های دیگر با این جشنواره ادامه داد: بر اساس گفتگوهای صورت گرفته سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران و سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی در اختیار جشنواره قرار می‌گیرد تا در زمینه اجرای صحنه‌ای با مشکل مواجه نباشیم.

رسولی همچنین به تعداد متن‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره اظهار داشت: تا امروز تعداد 194 نمایش‌نامه برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر تجربه به دبیرخانه ارسال شده و برای خوانش و انتخاب در اختیار هئیت انتخاب قرار گرفته که با توجه به آمار می‌توان عنوان کرد با افزایش 100درصدی نسبت به دوره قبل مواجه هستیم.

جشنواره تئاتر تجربه از سال 74 به دبیری مجید سرسنگی کار خود را در دانشگاه تهران آغاز کرد و به جشنواره‌ای دانشجویی بدل شده و پانزدهمین دوره آن به دبیری رحمت امینی از 3 تا 10 اسفندماه برگزار خواهد شد.