«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی در تئاتر مستقل تهران روی صحنه می رود.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی با تغییرات بسیاری در متن از ۵ مردادماه در تئاتر مستقل تهران روی صحنه می رود.

این اثر نمایشی با حضور به ترتیب ورود به صحنه هانا کامکار، آزاده صمدی و پانته آ پناهی ها اجرا خواهد شد. «نامه های عاشقانه از خاورمیانه» در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نامزد دریافت بهترین موسیقی شد و پانته آپناهی ها برای این اجرا به عنوان بهترین بازیگر سال از سوی انجمن بازیگران خانه تئاتر برگزیده شده است.

این نمایش آذر و دی ماه سال گذشته با بیش از ۵۰ اجرا در تماشاخانه پالیز به صحنه رفت. «نامه های عاشقانه از خاورمیانه» با تغییرات مهمی در اجرا و متن متفاوت از اجرای سال گذشته به صحنه می رود. همچنین  موسیقی این نمایش توسط هانا کامکار طراحی شده است و به صورت زنده با ۶ نوازنده اجرا خواهد شد.

دیگر عوامل و دست اندرکاران این نمایش عبارتند از مجری طرح و مدیر تولید: محمد قدس، طراح صدا: آیدین الفت، طراح لباس: ندا نصر، طراح گریم: لعیا خرامان، گروه کارگردانی: رکسانا بهرام، محمد رضا نژاد، ماهان شهیدی زاده، کیهان پرچمی، مدیر تبلیغات: علی ژیان، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، تبلیغات مجازی: گروه جارچی.


 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater