نمایش «تنها سگ اولی می‌داند چرا پارس می‌کند مکبث» به کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی از ۴ مردادماه در بندرعباس روی صحنه می‌رود.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «تنها سگ اولی می‌داند چرا پارس می‌کند مکبث» اثری از گروه تئاتر «تی‌تووک»، به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی و تهیه‌کنندگی سیدمحمد بنی‌هاشمی، از ۴ تا ۱۳ مردادماه، هر شب ساعت ۲۰ در فرهنگسرای طوبی بندرعباس اجرا خواهد شد. این نمایش اقتباس تازه‌ای از «مکبث» شکسپیر است که با بهره‌گیری از آیین زار هرمزگان تبدیل به اثری متفاوت شده است.

محمد سایبانی، بهنام پانیزه، بهروز عباسی، حسین اصیلی، الهام اسکندری و سارا شاهی در این نمایش بازی می‌کنند. دیگر عوامل نمایش عبارتند از آهنگساز: بهرنگ عباس‌پور، نوازنده: عماد زارعی، نوازنده: مسعود خادمی، دستیار کارگردان: سعید عیسایی، منشی صحنه: دریا سایبانی.

نمایش «تنها ...» در جشنواره‌ها و فستیوال‌های مختلف داخلی و خارجی موفقیت های متعددی کسب کرده که از آن جمله می‌توان به اثر برگزیده بخش تجربه‌های نو جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نمایش برگزیده فستیوال شب‌های مسکو و اجرای عموم در کشورهای آلمان، ارمنستان و آوینیون فرانسه اشاره کرد. همچنین این نمایش در داخل کشور نیز در شهرهای بندرعباس، تهران، یزد، آمل و شهرکرد اجرای عموم داشته است.

علاقه‌مندان تئاتر در بندرعباس، می‌توانند برای تماشای این اثر نمایشی در روزهای یادشده، ساعت ۲۰ به فرهنگسرای طوبی مراجعه کنند.



 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater