ابراهیم حقیقی با انتقاد از حذف بخش پوستر و هویت بصری از فراخوان سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: این محمل برای طراحان هم هست و تصور من هم این است که خطاست اگر بخش پوستر و هویت بصری از جشنواره تئاتر فجر حذف شود.

 

پایگاه خبری تئاتر- ایلنا ابراهیم حقیقی گفت: بخش هویت بصری سال گذشته به جشنواره اضافه شده بود و در صورت تداومش بود که می‌توانست موفق باشد. اگرنه برای یکبار اجرا مسلم می‌دانستیم که به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

او با بیان اینکه قطعا رسانه‌ها باید بخواهند و بنویسند و ما هم پیگیری کنیم که چرا این اتفاق افتاده است، گفت: چون این بخش واقعا به نفع هویت گروه‌های تئاتری ما تمام می‌شد.

این طراح گرافیک ادامه داد: به نظر می‌رسد پوستر و هویت بصری را بخش جدایی از تئاتر می‌دانند؛ ولی جدا نیست و وظیفه اطلاع‌رسانی را برعهده دارد.

حقیقی یادآور شد: محل مهمی که پوستر هم می‌تواند دیده شود و هم رقابت کند جشنواره تئاتر فجر است. اغلب طراحان حوزه تئاتر فقط همین کار را می‌کنند و جایی که می‌توانند قد و قامت خود را بسنجند که چقدر موفق بودند جشنواره تئاتر فجر است و اگر تشویق شوند حتما کارشان بهتر می‌شود. مسابقات و جشنواره‌ها برای همین است وگرنه دلیل دیگری ندارد که ما جشنواره پوستر را هم اختراع کنیم.


 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater