فهرست فعالان سال 1391 در هفتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران اعلام شد.

پایگاه خبری تئاتر:  بر اساس آثار ارسالی به دبیرخانه این دوره، در سال 1391 در بخش نمایشنامه های تألیفی  منتشرشده 137 نمایشنامه در 53 مجلد، در بخش نمایشنامه های ترجمه منتشرشده 72 نمایشنامه در 54 مجلد و در بخش پژوهش ادبیات نمایشی 20 عنوان اثر توسط ناشران به طبع رسیده است.

انتشارات خانه تئاتر، قطره و افراز به ترتیب با 40 نمایشنامه در 5 مجلد، 30 نمایشنامه در 15 مجلد و 23 نمایشنامه در 26 مجلد به عنوان فعال ترین ناشران  نمایشنامه در سال 1391  معرفی شدند. در این فهرست نمایشنامه نویسانی هم چون ایوب آقاخانی با 9 نمایشنامه در دو جلد از انتشارات موغام، روزبه حسینی با 8 نمایش نامه در یک جلد از انتشارات افراز و احمدرضا احمدی با 7 نمایشنامه در دو جلد از انتشارات قطره و داوود فتحعلی بیگی با 6 نمایشنامه در دو جلد از نشر قطره و انتشارات امیرکبیر به ترتیب به عنوان پرکارترین نمایشنامه نویسانی معرفی شدند که در سال 91 آثار خود را منتشر کردند.

بر اساس این فهرست در بخش نمایشنامه های ترجمه منتشر شده نیز زهره خلیلی از نشر قطره و مصطفی رضیئی از نشر افراز هر کدام با 6 نمایشنامه در یک مجلد و ساناز فلاح فرد با 3 نمایشنامه در 2 مجلد از نشر افراز به عنوان فعال ترین مترجمان نمایشنامه معرفی شدند.

هفتمین دوره  انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران به دبیری بهزاد صدیقی توسط کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر ایران برگزار می شود.