نمایشنامه "روز از نو، روزی از نو" نوشته داریو فو پنجشنبه 5 دی در برنامه "سوال باز" رادیو نمایش خوانش می‌شود همچنین در این برنامه عملکرد بنیاد خیریه یاران برکت مهر مورد بررسی قرار می‌گیرد

پایگاه خبری تئاتر: پدیده جمالها کارگردان این نمایشنامه‌خوانی در این‌باره گفت: قرارست پنجشنبه 5 دی ماه نمایشنامه "روز از نو، روزی از نو " نوشته داریو فو در برنامه زنده "سوال باز" که از رادیو نمایش پخش می شود نمایشنامه‌خوانی شود. بهاره مشیری تنها بازیگر این نمایشنامه خوانی است.

وی افزود: برنامه زنده "سوال باز" به تهیه‌کنندگی مارال دوستی با همکاری مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری و رادیو نمایش به سوال و جواب با هنرمندان می‌پردازد. اجرای این هفته برنامه "سوال باز" به عملکرد بنیاد خیریه یاران برکت مهر اختصاص دارد. این بنیاد خیریه متشکل از هنرمندان عرصه هنری است که طی ماه های اخیر اقدام به برگزاری جلسات نمایشنامه‌خوانی برای کمک به نیازمندان و زنان سرپرست خانوار کرده است.

وی ادامه داد: خوانش نمایشنامه "روز از نو، روزی از نو " نیز یکی دیگر از بخش های این برنامه است همچنین در کنار شنوندگانی که به صورت زنده در این برنامه حضور دارند، مخاطبان حاضر در برنامه نیز امکان پرسش مستقیم از هنرمندان مهمان و مسئولان بنیاد خیریه برکت را خواهند داشت.

علاقمندان به حضور در این برنامه و مشاهده ضبط زنده رادیویی "سوال باز" می توانند ساعت 18:30 روز پنجشنبه 5 دی ماه به مرکز مشارکت های فرهنگی هنری واقع در میدان ولی عصر(عج)، ابتدای بلوار کشاورز، نرسیده به فلسطین مراجعه کنند.

برنامه زنده "سوال باز" بر روی موج FM ردیف 107/5 هر پنجشنبه ساعت 19 اجرا می شود و در آن هنرمندان عرصه های مختلف در حضور شنوندگان به سوال و جواب می نشینند.

در نمایشنامه کوتاه "روز از نو، روزی از نو " اضطراب و نگرانی زنی که کارگر کارخانه است به تصویر کشیده می شود. آرامش از این زن حتی در محیط خانه نیز سلب شده، زیرا او دایم از کارخانه و وضعیت آن سخن می‌گوید. از محیط ناامنی که به شکل "چند ملیتی" اداره شده و هر روز وضعیت کار در آن دشوارتر می شود...