نمایش‌های «سه خواهر»، «نیلوفر و نفت»، «یک دقیقه و سیزده ثانیه» و «اگه بمیری» در هفته جاری با استقبال بی‌نظیر مخاطبان در تماشاخانه ایرانشهر روبه‌رو شدند.

 

پایگاه خبری تئاتر: دو نمایش «سه خواهر» به کارگردانی محمدحسن معجونی و «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی به ترتیب در ساعت‌های 18 و 21 در سالن استاد سمندریان و دو نمایش «نیلوفر و نفت» به کارگردانی امیر دژاکام و «اگه بمیری» به کارگردانی سمانه زندی نژاد به ترتیب در ساعت‌های 19 و 21 در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر با استقبال مخاطبان در هفته جاری روبه‌رو شده‌اند.

نمایش‌های «سه خواهر» از 5 مرداد تا 3 شهریورماه و «یک دقیقه و سیزده ثانیه» از 1 تا 31 مردادماه در سالن استاد سمندریان و نمایش‌های «نیلوفر و نفت» و «اگه بمیری» نیز از اول مرداد تا 31 مردادماه در سالن ناظرزاده کرمانی به صحنه خواهند رفت.

رکورد حضور تماشاگر سالن استاد سمندریان شکسته شد

نمایش "یک دقیقه و سیزده ثانیه" شب گذشته با ۳۵۳ تماشاگر در سالن سمندریان تماشاخانه ایران شهر حد نصاب جدیدی به ثبت رساند.

نمایش "یک دقیقه و سیزده ثانیه"، شب گذشته با میزبانی ۳۵۳ تماشاگر حد نصاب جدیدی در فروش سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایران شهر به ثبت رساند.

این نمایش که با نویسندگی مشترک محمد چرمشیر و بهمن عباسپور و کارگردانی شهرام گیل آبادی از یکم مرداد اجراهای خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایران شهر آغاز نموده و نگاهی به معضلات اجتماعی زنان به ویژه وضعیت زنان کارتن خواب دارد، از حضور بازیگرانی همچون؛ سیما تیرانداز، پانته آ بهرام، مینا دریس و لادن مستوفی بهره می برد. همچنین از دیگر عوامل این نمایش می توان به هانیه جوادی منش(دستیار کارگردان و برنامه ریز)، قربان نجفی(مشاور کارگردان)، بهمن عباسپور و علی پالیزدار(تهیه کنندگان)، محمد قدس(مجری طرح و مدیر تولید)، ندا نصر(طراح لباس)، فریدون محرابی(طراح صحنه و نور)، سمانه گلکار(موسیقی)، احسان رافتی و آرزو آزادپور(عکاسان)، مهدی گودرزی(فیلم بردار)، محمد صادق زرجویان(طراح گرافیک)، صادق داوری فر(طراح صدا)، فضل ا...تاری(ساخت تیزر)، آرزو آزاد پور(مدیر بین الملل)، امیر پارسائیان مهر(مدیر ارتباطات و روابط عمومی)،میثم تحریری و شمیس پورشاه رضایی(همکاران روابط عمومی)، گروه جارچی، گروه پژواک و گروه تئاتر مارکت(تبلیغات مجازی) اشاره کرد.

"یک دقیقه و سیزده ثانیه" هر شب ساعت ۲۱ در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر میزبان مخاطبان خواهد بود.


 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater