"شيرهاي خان‌باباسلطنه" كه از امشب، سه‌شنبه ٣١ مرداد به صحنه مي‌رود با استقبالِ بسيار خوبِ تماشاگران مواجه شده و در پيش‌فروش، پيش از شروعِ نخستين اجرا، بليت هاي دو روز اولش به پايان رسيده و تنها تعدادِ محدودي بليطِ خارج از ظرفيت در گيشه تالار باقيست.

 

پایگاه خبری تئاتر: "شیرهای خان‌باباسلطنه" يك نمايش شادي‌آورِ موسيقايي (كمدي موزيكال) است كه گلاب آدينه، در آن براي نخستين بار در نقشِ سياهِ تخت حوضي ظاهر مي‌شود.

اين نمايش كه ساعت 9:30 در پرديس تئاتر شهرزاد به صحنه مي‌رود را افشين هاشمي نوشته و كارگرداني كرده و قصه‌اش درباره خان‌بابا شاهِ قاجار است كه برای دفاع از مرزهایش سفارشِ داده شیری بیاورند تنومند و سیه‌چرده، که در شجاعت و دلیری نسب از رستمِ دستان برده؛ قد و قامت چون رخش، پنجه‌ها چون چاقو، سر و صورت گوشتالو. اما والی‌ها و قلتشن‌ها پیش از اینکه شیر به رویت خان‌بابا برسد، آن را می‌کشند و می‌خورند! پس راهی ندارند برای فردا صبح، یا یک شیر خلق کنند یا یک تقلبی‌اش را جعل کنند. سیاهی که اربابش او را از خانه بیرون انداخته اینک بهترین بخت براي آنان است. واليان به ساعتي نشده، پوست شیر می‌کنند و سیاه به پوست اندر می‌كنند و...

در اين نمايش علاوه بر گلاب آدينه، محمدرضا مالکی، شهرام مسعودی، علیرضا ناصحی، وحید نفر، محمدرضا آزادفرد، افشین هاشمی، مسیح کاظمی، فاطمه حیدری‌فر، الناز سلیمانی، احسان بیات‌فر، مانیا علیجانی، صبا گرگین‌پور، مهدی پناهی، محمد دائی‌چین، مبین دودانگی، معین طاهری‌طاری، صابر گل‌‌محمدی  و مونا فرجاد بازي مي‌كنند.

بليت اين نمايش براي روزهاي ديگر اجرا در سايت تيوال و گيشه تالار به فروش مي‌رسد.


 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater