نمایش "آنا کارنینا" به هفته پایانی اجرای عمومی خود در پردیس تئاتر شهرزاد رسید.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش "آنا کارنینا" به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی که از 17 مرداد ماه در پردیس تئاتر شهرزاد  روی صحنه است، جمعه 10 شهریور ماه اجراهای آن در این پردیس تئاتری به پایان خواهد رسید.

داستان این نمایش با بازی معصومه رحمانی و بهنام شرفی، درباره یک مجری معروف تلویزیون است که در پانصدمین برنامه‌اش مهمان ویژه‌ای دارد؛ همسر سابق‌اش که هنرپیشه معروفی است، مهمان این قسمت برنامه است و آن‌ها باید روبروی همدیگر بنشینند و در کمال آرامش برنامه را اجرا کنند اما سایه همسر جدید مجری که او هم هنرپیشه معروفی است لحظه‌ای دست از سر آن‌ها برنمی‌دارد...

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: آرش عباسی، مدیرتولید: مهدی اکبری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: هادی عزیزی، طراح صحنه و لباس: آرش عباسی، طراح گریم: مونا جعفری، طراح نور: آرش عباسی، گرافیک: محمد شمس، پوستر: مینو میرشاه‌ولد، ساخت تیزر: داریوش شهبازی، انتخاب موسیقی: آرش عباسی، مدیران صحنه: فرهاد قدیمخانی و مسعود روستا، منشی صحنه: ساحل مصلحی و ساخت دکور:  حسین هاشمی.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های "آنا کارنینا" را از سایت تیوال یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد تهیه کنند.

"بهمن کوچیک" به اجراهای موفق خود ادامه می‌دهد

نمایش "بهمن کوچیک" به کارگردانی مهران نائل همچنان به اجراهای موفق خود ادامه می‌دهد.

به مناسبت فرا رسیدن عید قربان، این نمایش از روز جمعه 10 شهریور ماه به مدت 8 شب، یعنی تا عید مبارک غدیرخم هر شب ساعت 21 در پردیس تئاتر شهرزاد واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به خیابان رازی- شماره 74، به صحنه می‌رود.

گفتنی است که "بهمن کوچیک" با نقش آفرینی محمد بحرانی، امیر سلطان احمدی، مهدی شاهپیری و مهران نائل بعد از نزدیک به 75 اجرا، همچنان با استقبال کم‌نظیر مخاطبان روبروست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال و گیشه پردیس شهرزاد مراجعه کنند.

آخرین هفته اجرای "شرق دور، شرق نزدیک" در پردیس تئاتر شهرزاد

نمایش "شرق دور، شرق نزدیک" آخرین اثر حمیدرضا نعیمی به آخرین هفته اجرای خود رسید.

این نمایش که با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده، روز جمعه 10 شهریور ماه به اجرای خود پایان می‌دهد.

"شرق دور شرق نزدیک" به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی و نقش‌آفرینی حامد بهداد، بهناز نازی، کامبیز امینی، کتانه افشاری نژاد، محسن گودرزی، بهار نوحیان و مرجان فریقی ساعت 20:30 در پردیس تئاتر شهرزاد واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به خیابان رازی، شماره 74 به صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال و یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد مراجعه کنند.





صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater