۳۹ نمایش در پنج بخش بین المللی، مرور، آزاد، آیینی سنتی و کودک و نوجوان در روز یکشنبه همزمان با دومین روز از دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی مریوان اجرا شد.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش هایی که در روز دوم اجراشدند شامل «اینجا مجهز به دوربین مدار بسته است» از اصفهان به کارگردانی مجتبی خلیلی، مچنین نمایش‌های «تندیسی برای شهر» از مریوان به کارگردانی مختار محمدی و «فرار از زندان» از کرج به کارگردانی فرامرز قلیچ خانی بودند.

«پسر صیاد» از کرمانشاه به کارگردانی دنیا فتحی، «فرجام» از تهران به کارکردانی آیدا حاجی آیالوئی، «رهایی» از مریوان به کارگردانی کیوان رحیمی، «افسانه دیگ و کدو» از کرمانشاه به کارگردانی رحمان هوشیاری از دیگر نمایش های اجرا شده در روزدوم بودند.

«بمانی زایی» از رشت  به کارگردانی صادق حسین پور،   «درد دل روی خط حامل» از ایلام به کارگردانی مصطفی کولیوندی، «گوش‌های پر حرف» از تهران به کارگردانی حامد زارعان، «اتالو» از تربت حیدریه به کارگردانی  محمد حسین زاده، «پهلوان نا پهلوان» از تهران از دیگر نمایش های اجرا شده در روز دوم بودند.

از دیگر نمایش های اجرا شده در روز دوم   «آیینه زندگی» از مریوان، «درخت زندگی» از آمل، «کلاه پهلوی و چادر قجری» از تهران، «دخترک کبریتی» از قروه،  و «گل گیدی» از میناب بود.

نمایش تولیدی «لیلی و مجنون» از بروجرد، «شانو» از سقز، «نوروز بل» از لاهیجان، «در اعماق اقیانوس» از تهران، «این همه من» از تهران و «اکتشافات باستانی» از مریوان از دیگر نمایش های اجرا شده دومین روز از برگزاری این جشنواره بود.

در دومین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های «فرجام» و «موسسه کاریابی» از تهران، «پادشاه نظافت» از برزیل، «داد درد دارد» از سنندج، «این مایه دردسر» از لرستان، «آخرین مرزهای اشتغال» در  روستای نی اجراشدند.

همچنین نمایش‌های «بوکس» از مشهد، «همیار پلیس» از کیاشهر، «دلقک دیوانه» از اسپانیا، «کوسه گلینی» از تبریز، «به جای ماهی» در میدان سرباز «هجوم خیال» از اصفهان و «باغ رویاها» از آذربایجان، «مرغ دریایی» از کشور اکراین هم در روز دوم اجرا شدند.





صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater