نمایش نوای اسرارآمیز با طراحی و کارگردانی «ساقی عطایی» از ۲۲ شهریور، هر شب ساعت ۲۰، در تماشاخانه‌ی خصوصی هامون رشت به روی صحنه می‌رود.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش نوای اسرارآمیز با طراحی و کارگردانی «ساقی عطایی»، پس از اجرای موفق تیر ماه سال جاری در تهران، از ۲۲ شهریور، هر شب ساعت ۲۰، در تماشاخانه‌ی خصوصی هامون به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه‌ی بلیت این نمایش به سایت www.haftsaz.com مراجعه کنند.
هومن کیایی و پویان درزی بازی‌گران این نمایش‌اند؛ متن این اجرا نوشته‌ی اریک‌ امانوئل اشمیتِ فرانسوی است و شهلا حائری آن را به فارسی برگردانده.
عطایی طراح و کارگردان این نمایش، سابقه‌ی دستیاری کارگردانانی چون علیرضا نادری، محمد یعقوبی، اصغر دشتی، رضا گوران، کوروش نریمانی، مسعود رایگان و ... را در کارنامه‌ی کاری خود دارد.
همچنین «کاوه آفاق» خواننده و آهنگسازی که در سال‌های گذشته با گروه The ways فعالیت می‌کرد، آهنگسازی این نمایش را برعهده دارد.
نمایش «نوای اسرارآمیز» از چهارشنبه ۲۲ شهریور از ساعت ۲۰ هر شب در تماشاخانه هامون به نشانی رشت، خیابان سعدی، خیابان شهید فرقان‌بین، جنب هلال‌احمر استان گیلان، کوچه‌ی نوروزی اجرا می‌شود.






صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater