۳۳ نمایش در پنج بخش بین المللی، مرور، آزاد، آیینی سنتی و کودک و نوجوان در روز دوشنبه همزمان با سومین روز از دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی مریوان اجرا شد.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش های «رهایی» به کارگردانی کیوان رحیمی از مریوان، «ویروس» به کارگردانی سعید خیراللهی  از دهلران و «گوش های پر حرف» به کارگردانی حامد زارعان از تهران در روز سوم دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان اجرا شد.

  «تندیسی برای شهر» به کارگردانی مختارمحمدی از مریوان و «کلاه پهلوی و چادر قجری» از تهران و «گل گیدی» به کارگردانی حبیب الله ناصری از میناب  هم از نمایش های به اجرا درآمده در روز سوم بودند.

از دیگرنمایش های به اجر درآمده شامل «موسسه کاریابی» از تهران، «نوروز بل» از لاهیجان در پارک دریاچه زریبار، «به جای ماهی» از عراق، «این همه من» از تهران و «آرایشگاه صلواتی» از اصفهان بود.
آثار «دیوار» از سنندج، «دخترک کبریتی» از قروه، «کوسه گلینی» از تبریز، «گیلدخت» از لاهیجان، «آخرین مرزهای اشغال» از مریوان، «پهلوان ناپهلوان» از تهران هم دراین روز به اجرا درآمدند.

نمایش های «باغ رویاها» از کشور آذربایجان، «درد دل روی خط حامل» از دهلران «افسانه دیگ و کدو» از کرمانشاه، «درخت زندگی» از آمل و «دوثانیه» از فرانسه، «شانو» از سقز، اثر «پادشاه نظافت» از برزیل، «بمانی زایی» از رشت، «دلقک دیوانه» از کشور اسپانیا، اثر «این مایه دردسر» از لرستان و «اتالو» از تربیت حیدریه اجرا شدند.

«همیار پلیس» از کیاشهر، «اکتشاقات باستانی از مریوان، «هجوم خیال» از اصفهان  واثر «مرغ دریایی» از اکراین از دیگر نمایش هایی بود که در روز سوم این جشنواره به اجرا درآمدند.

محوطه دریاچه زریوار، پارک شانو، استادیوم، پارک زریان، پارک شهروند، پارک کودک، شهر به رده ره ش، شهر کانی دینار و روستای نی  از جمله محل های اجرای این نمایش ها در روز سوم  بودند.





صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater