جمعی از کودکان کار و خیابان چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه مهمان ویژه نمایش «غسالخونه» می شوند.

 

پایگاه خبری تئاتر: مصطفی ملک مکان کارگردان نمایش «غسالخونه» با بیان این که این نمایش روایتی مرتب با دفاع مقدس دارد، عنوان کرد: دعوت ما از کودکان کار و خیابان تهران با ۲ هدف انجام شد. ابتدا فرهنگسازی حمایت از آنان به عنوان قشری آسیب پذیر در پایتخت که در معرض آسیب های اجتماعی هستند و دیگر آن که اجازه دهیم این کودکان کمی از فضای پر زحمت و فشار کار، رها شوند و چند ساعتی را کودکی کنند و در فضایی فرهنگی همچون تئاتر بگذرانند.

وی افزود: بر این اساس و با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، جمعی از کودکان کار و خیابان تحت حمایت این سازمان چهارشنبه ۲۹ شهریورماه مهمان ما برای تماشای این نمایش خواهند بود.

نمایش «غسالخونه»، روایتی از یک روز جنگ در یک غسالخانه است که ریاست آن بر عهده‌ رییس است. در این مکان نوچه‌های رییس گوش به فرمان او هستند اما آنان از چیزی خبر دارند که رییس از آن بی‌خبر است. تعداد زیاد جنازه‌ها در این روز خاص مدیریت غسالخانه را از دستان رییس خارج می‌کند و در این بی‌مدیریتی است که او از رازهای پنهان این مکان آگاه می‌شود. این آگاهی، منجر به افول قدرت رییس می‌شود و او قدرت را به دخترش هدیه می‌دهد.

«غسالخونه» را سهند خیرآبادی نوشته است و چهره هایی همچون نادر فلاح، شبنم گودرزی، جوانه دلشاد، علی برقی و رامین پرچمی از جمله بازیگران آن هستند. اجرای این نمایش از بیستم شهریورماه در تالار حافظ آغاز شده است و تا ۱۹ مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.






صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater