نمایش "الف وارد می‌شود" به نویسندگی آرمان طیران و کارگردانی برکه فروتن در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش "الف وارد می‌شود" اثری ماندگار از کمپانی هنری زابتیک، نوشته آرمان طیران و به کارگردانی برکه فروتن که مرداد ماه در خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر به صحنه رفت و با استقبال مخاطبان همراه بود، از 29 شهریور ماه در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

در یادداشت آرمان طیران نویسنده این نمایش آمده است: گفته‌اند: هنرمند هر کجا رود قدر بیند و در صدر نشیند؛ پس امکان دارد که قدر و صدر را ببینیم؟ بی شک. اما آنچه پیرامون ما (البته تا امروز) واقعیت برایمان در نظر گرفته است، واژگونی قدر و صدر برای بسیار کسانی است که به شهادت تاریخ، هنرمند بوده و هستند. این نمایشنامه به زندگی کسانی اشاره دارد که روزگاری نه چندان دور، رونق و اعتبار هنر تئاتر و سینمای سرزمین‌مان بوده‌اند و امروز- به هر دلیلی- فراموش شده‌اند.

"الف وارد میشود" با ادای احترام به قوهای وحشی نوشته عنایت‌الله هوشمند، می‌کوشد برخلاف روال عادت فراموشی، از اشخاصی یاد کند که هنوز زنده‌اند و ما آنها را به یاد داریم.

مختار سائقی، حسن اسدی، صفورا کاظم پور، مینو نوبهاری و پدرام خیرابی در نمایش "الف وارد می‌شود" نقش‌آفرینی می‌کنند.

نمایش "الف وارد می‌شود" از 29 شهریور ماه ساعت 19 با مدت زمان یک ساعت و ده دقیقه در سالن پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت. علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال و یا گیشه این پردیس تهیه کنند.






صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater