نمایش "آرش ساد" به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی محمد رحمانیان 21 تا 23 بهمن ماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر:  نمایش "آرش ساد" همانطور که از نامش پیداست، تلفیقی است از برخوانی "آرش" اثر بهرام بیضایی و "مارا ساد" پتروایس که به متن اصلی "آرش" وفادارتر است و تاثیر نمایشنامه‌ پتروایس بیشتر بر وجه اجرایی اثر است.

این نمایش نگاهی به تخریب بیمارستان روانپزشکی آزادی نیز دارد که در 26 دی ماه سال گذشته لودرهای شهرداری تهران در حالی که بیماران هنوز در بیمارستان بودند اقدام به تخریب این بیمارستان کرد. در پی این اقدام که در نیمه شب رخ داده بود، عده‌ای از بیماران در کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف بیمارستان سرگردان شدند و حال این موضوع دستمایه اجرای اثری تازه از رحمانیان شده است.
 
مهتاب نصیرپور، آریا آریانژاد، مارال بنی‌آدم، رامین بیات، میلاد حمیدی، رضا راد، پرستو رحمانیان و... در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. دیگر عوامل این نمایش عبارتند از برگردانِ متن زیرنویس، نیما صادقی، طراحی دیوارکوب، ایلیا تهمتنی، طراحی نقاشی دیجیتال، اشکان سمیعی، مشاور کارگردان، مهتاب نصیرپور، مدیر برنامه‌ریزی، پدیده جمال‌ها، دستیاران کارگردان، علیرضا فولادشکن، پدیده جمال‌ها، مجری طرح، اشکان خطیبی.

رحمانیان که چندسالی است ساکن کانادا است، پیش از این نمایش "آرش‌ ساد" را در ونکور هم به صحنه برده است. وی همچنین به تازگی نمایش "ترانه‌های قدیمی" را در سازمان فرهنگی اکو در تهران اجرا کرد.

بلیت صندلی‌های همکف ردیف 2 و 3 با بهای 50 هزار تومان، همکف و دیگر ردیف‌ها با بهای 40 هزار تومان و بالکن‌ با بهای 25 هزار تومان برای این نمایش عرضه می‌شود. قیمت بلیت این نمایش باعث ایجاد بحث‌هایی در فضای مجازی شد و حتی برخی مخاطبان تئاتر اعلام کردند امکان تماشای یک نمایش با قیمت 50 هزار تومان را ندارند.

نمایش "آرش ساد" از 21 تا 23 بهمن ماه هر شب ساعت 19 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.