مراسم یادبود محمود استادمحمد و رونمایی از کتاب «آسیدکاظم و تیغ و ترنا» برگزار می‌شود.

 

پایگاه خبری تئاتر: کتاب‌فروشی نشرچشمه کورورش، مراسم یادبود محمود استادمحمد را همزمان با زادروز او و با همکاری بنیاد استادمحمد برگزار می‌کند. در این مراسم یادبود، نخستین کتاب از مجموعه نمایش‌نامه‌های محمود استادمحمد رونمایی خواهد شد.

با هدف رونق بخشی به کسب ‌و کار فرهنگی و پاسداشت یاد و خاطره هنرمندان معاصر کشورمان، همزمان با زادروز زنده‌یاد «محمود استادمحمد»، میزبان علاقه‌مندان به تئاتر ایران و محمود استادمحمد خواهد بود.

در این مراسم یادبود که با همکاری بنیاد استادمحمد برگزار می‌شود، برخی از چهره‌های تئاتر ایران درباره او و آثارش سخن خواهند گفت و قطعاتی از آثار او خوانش خواهد شد. درج نمادین امضای استادمحمد، بر صفحه نخست کتاب، برای دوستداران فرهنگ و هنر ایران از دیگر برنامه‌های این جشن یادبود خواهد بود.

قرار است مجموعه آثار محمود استادمحمد تا پایان سال جاری و در ۷ جلد توسط نشر چشمه منتشر شود. نخستین کتاب از مجموعه آثار این نویسنده، کارگردان و بازیگر شهیر تئاتر ایران شامل دو نمایشنامه «آسیدکاظم» و «تیغ و ترنا» است. کتاب «آسیدکاظم و تیغ و ترنا» در ۱۳۰ صفحه و به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان توسط نشر چشمه به چاپ رسیده است. به زودی دومین جلد از آثار استادمحمد شامل دو نمایشنامه «آخرین بازی» و «کافه مک‌آد» نیز از سوی این ناشر روانه بازار کتاب خواهد شد.

این نشست روز چهارشنبه ۳ آبان ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در کتاب‌فروشی نشرچشمه کورش واقع در بزرگراه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی، مجمع تجاری کورش، طبقه‌ی ۵، واحد ۴، برگزار می‌شود.







صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater