روزنامه گاردین نوشت: دونالد ترامپ در راستای به استهزا گرفتن منتقدین خود این بار مایکل مور، فیلم ساز برجسته و منتقد سیاست های جنگ طلبانه واشنگتن را نشانه رفته و پس از جلوگیری از ادامه اجرای نمایش او در خیابان برادوی نیویورک، به آن تاخته است.

 

پایگاه خبری تئاتر- گاردین:  نمایش اجرا شده در خیابان برادوی نمی تواند آنگونه که آگهی این نمایش نشان می داد، یک رییس جمهوری را به پایین بکشد. اما یک نفر (ترامپ) را پریشان خاطر کرد. ترامپ 6 روز پس از پایان نمایش مور، با ارسال یک توئیت به این نمایشنامه نویس و کارگردان عکس العمل نشان داده است.

ترامپ در توئیت خود نوشت: باید خاطر نشان کنم 'هیچ چیز در سطح یک رییس جمهوری نیست' و نمایش مایکل مور در خیابان برودوی، اجرای نمایشی بی اهمیت بود و همه اش مثل یک بمب بود. اجرای این نمایش باید تمام می شد، متاسفم.

این فیلم ساز با انتشار 12 توئیت حاوی اصطلاحات خاص ترامپ که در این نمایش نیز به کار رفته بود، وی را مورد انتقاد تند قرار داده است.

مایکل مور نوشت: شما نمایش خیابان برادوی مرا که نسبت به ریاست جمهوری شما ابهام داشت، به عنوان یک بمب دانستید و زودتر آن را تعطیل کردید و متاسف نیستید.

مور در توئیت آخر خود به تندی به مسایل سیاسی پرداخت: امروز یک سرباز آمریکایی در جنگ بی انتهای ما در افغانستان کشته شده و 6 سرباز دیگر زخمی شده اند. شما، رییس جمهور آمریکا حتی از آن اطلاع ندارید. اما می دانید که من یک ستاره هنرهای دراماتیک در خیابان براودوی هستم و این شما را آزار می دهد. متاسفم.









صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater