«کوکوی کبوتران حرم» در یک سانس اختصاصی برای معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری، علی مرادخانی معاون وزیرارشاد ، مهدی شفیعی مدیرمرکز هنرهای نمایشی، سعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی همراه با اعضای شهر کتاب و دیگر تولیدکنندگان محصولات فرهنگی به نمایش درآمد.

 

پایگاه خبری تئاتر: پس از تماشای کوکوی کبوتران حرم افسانه ماهیان کارگردان اثر به همراهی شهرکتاب مرکزی به ریاست مژگان امجد با تئاتر اشاره کرد وگفت : این اجرا برای ما بسیار اهمیت داشت چرا که پیوند شهرکتاب با تئاتر خلاقیت بسیار ارزشمندی است .این تعامل ماندگار و مثال زدنی خواهد شد.

در ادامه مهدی فیروزان مدیرعامل موسسه شهرکتاب در خصوص این حرکت همکاری توضیح داد: شهرکتاب قائل به توسعه فرهنگی و اجتماعی است و اعتقاد دارد توسعه نیابت پذیر و تاخیر پذیر نیست به همین دلیل ما ناگریز به توسعه هستیم. توسعه یعنی دانستن، تئاتر و هنرهای دیگر رسانه های انتقال اطلاعات ، دانش و معرفت هستند . شهرکتاب در مسیر توسعه خود وارد حوزه هنر می شود. به همین دلیل شهرکتاب آغاز ورودش را به فعالیت های هنری با هنر نمایش رقم زد.

او در ادامه افزود: نمایش کوکوی کبوتران حرم که یک اثر کاملا ایرانی است برای من انتخاب شایسته و مبارکی بود چرا که دو بازوی بسیار قوی و تاثیر گذار این حوزه علی رضا نادری و افسانه ماهیان در این اثر به عنوان نویسنده و کارگردان حضور داشتند.

در ادامه مژگان امجد رئیس شهرکتاب مرکزی گفت: خبر خوش دیگری هم بدهم و آن خبر این است که پیوند بعدی شهرکتاب با موسیقی است.

هنرمندانی چون : لوریس چکناواریان، کتایون ریاحی ، حمید فرخ نژاد ، پیمان قاسم خانی ، محراب قاسم خانی، پژمان جمشیدی، یارتا یاران، مجید توکلی، حمیدپورآذری، از این اجرا دیدن کردند.

«کوکوی کبوتران حرم» با نقش آفرینی مرضیه بدرقه، بهناز جعفری، ناهید مسلمی، مسیح کاظمی، عاطفه رضوی، فروغ قجابگلی، مرضیه وفامهر، یلدا عباسی، فرزانه سهیلی، گیتی قاسمی، شقایق دهقان، شیدا خلیق ، صدای امیر جعفری و با طراحی صحنه، لباس و نور منوچهر شجاع هر روز ساعت 19 در سالن شماره 2 در پردیس تئاتر شهرزاد بر صحنه می رود.








صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater