علی‌رضا کوشک جلالی با نمایش «در انتظار آدلف» به نویسندگی ماتیو دلاپورته و الکساندر دلا پتلیر در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «در انتظار آدولف» به نویسندگی ماتیو دلاپورته و الکساندر دلا پتلیر و کارگردانی علی‌رضا کوشک جلالی با بازی اشکان خطیبی، آناهیتا درگاهی، رضا مولایی و حسین امیدی که این روزها خود را برای اجرا آماده می کند، از روز یکشنبه ۲۱ آبان ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ناظر زاده کرمانی به صحنه می‌رود.

در خلاصه این نمایش چنین آمده است: در یک مهمانی دوستان عزیزتر از جان، بیان «یک شوخی بی‌مزه» باعث می‌شود تا قبرها شکافته شوند و ارواح خبیثه شروع به‌ رژه رفتن کنند. در طی بحث‌ها ماسک‌های «تفاهم و دوستی» بی‌رحمانه بر زمین می‌ریزند. موقعیت‌های ابزورد و گروتسک، همراه با آتشفشانی از دیالوگ‌های گزنده و بی‌نظیر که یادآور سنت کمدی‌های انتقادی/ اجتماعی فرانسه است، ازجمله مولیر، بخصوص یاسمینا رضا، با ضرب‌آهنگ نفس‌گیری نمایش را به جلو می‌برند و ما را به هزارلای افکار شیطانی روشنفکران نئاندرتال نزدیک می‌کند. فرانسویان در ژانر «طنز گزنده اجتماعی» در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند.










صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater