رضا اصغری از چهاردهم آبان ماه در پردیس تئاتر شهرزاد نمایش «دوزخ» را با اقتباسی از نمایشنامه ‌«دوزخ» اثرِ ژان پل سارتر روی صحنه می‌برد.

 

پایگاه خبری تئاتر: «دوزخ» سال‌ها پیش با ترجمه‌ حمید سمندریان منتشر شده بود و حالا اصغری در اولین تجربه‌ کارگردانی خود، نگاهی متفاوت به این اثر داشته است.  

شخصیت‌های اثرِ سارتر در دوزخی که از کردارشان شکل گرفته به سر می‌برند. رضا اصغری که پیش از این تجربه‌ دستیاری داود میرباقری را برعهده داشته است نمایشنامه‌ای برگرفته از آن را طراحی کرده است. تهیه‌کنندگی این اثر را صابر احدی برعهده داشته و توماج دانش بهزادی، رویا بختیاری، میترا شیرکوند، ایمان اصفهانی ایفاگر نقش‌های «دوزخ» هستند.  

همچنین در نمایش دوزخ از مجسمه «بنای یادبود آرامش» اثر نسترن صفایی استفاده شده است.

از دیگر عواملِ این نمایش می‌توان به مدیرتولید: سهیل ملک نژاد، مجری طرح: کتایون کیخسروی، دستیارکارگردان و برنامه ریز: فرشته گلچین، گریم: نازنین طباطبایی، عکاس و گرافیک: شایان کیانی، صحنه: ندا سیالی، ساخت تیزر: سپهر کشن فلاح، مشاور رسانه ای: کتایون کیخسروی، فضای مجازی: آریان امیرخان، طراحی تصویر مجازی: محمدرضا راه رخشان اشاره کرد.  

این نمایش از چهاردهم آبان تا چهاردهم آذرماه در پردیس تئاتر شهرزاد به نشانی خیابان حافظ، نوفل لوشاتو، پلاک ۷۴ روی صحنه می‌رود.










صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater