نمونه فیلم‌های ساخته شده براساسِ «الیور توئیستِ» چارلز دیکنز کم نبوده و باید در نسخه ایرانی آن که قرار است در تالار وحدت روی صحنه برود کدام یک الگو قرار گرفته‌اند؟

 

پایگاه خبری تئاتر: خبرآنلاین، کسانی که رمان «الیور توئیست» اثر چارلز دیکنز، نویسنده مشهور انگلیسی را خوانده‌اند یا فیلم‌های ساخته شده از این رُمان و از جمله فیلم صامتِ جیمز یانگ (۱۹۱۶) یا فیلم صامتِ فرانک لوید (۱۹۲۲)، فیلمِ دیوید لین (۱۹۴۸) یا فیلمِ کارول رید  (۱۹۶۸) یا فیلمِ رومن پولانسکی (۲۰۰۵) را دیده‌اند، با شخصیت‌ها و صحنه‌های جذاب و دیدنی آن آشنا هستند.

حالا گروهی از بازيگران جوان تئاتر  قصد دارند نقش‌های صحنه‌های متفاوت نمایش موزیکال «الیور توئیست» را به كارگردانی حسين پارسايی بازی کنند.

به نقل از روابط عمومی گروه،  ٤٦ بازيگر جوان تئاتر كه در دوره‌های فشرده آموزشی آواز و حركت توسط علی براتی و هادی قضات در تابستان گذشته تمرينات مستمر داشته آموزش‌های لازم را ديده‌اند در صحنه‌های مختلف این نمایش موزیکال در كنار چهره‌های شناخته‌شده تئاتر و سينما همچون آتيلا پسيانی، مهناز افشار، نويد محمدزاده، سعيد چنگيزيان، هوتن شكيبا، داريوش موفق و اميركاوه آهنين‌جان ايفای نقش می‌كنند. این اثر کلاسیک قرار است برای اولین بار در ایران به شکل موزیکال در تالار وحدت روی صحنه برود.

نمايش موزيكال «اليور توئيست» به كارگردانی حسين پارسايی و تهيه‌كنندگی موسسه فرهنگی هنری حرير هنر شرق از  اول آذر هر روز ساعت ١٨ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.










صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater