نمایش «کوکوی کبوتران حرم» جدیدترین اثر گروه تئاتر شیوه به نویسندگی علیرضا نادری وکارگردانی افسانه ماهیان با رویکردی اجتماعی و بیان دغدغه های زنان که این روزها در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه است تخفیف ۵۰% را برای دانشجویان علاقه مند به تماشای این اثر در نظر گرفته است.

 

پایگاه خبری تئاتر: دانشجویان  می توانند در طول هفته با مراجعه به گیشه فروش پردیس تئاتر شهرزاد و ارائه کارت دانشجویی از این تخفیف بهره مند شوند.

گفتنی است نمایش «کوکوی کبوتران حرم» با غنای ادبی علیرضا نادری به مسائل اجتماعی زنان می‌پردازد و مردم می‌توانند با موضوعات اجتماعی ای که این نمایش به آنها می پردازد به خوبی ارتباط برقرار کنند.

لازم به ذکر است : این نمایش تا 16 آبان ماه تمدید شده است.

همچنین : این نمایش 12 پرسوناژ زن دارد و مرضیه بدرقه، بهناز جعفری، ناهید مسلمی، مسیح کاظمی، عاطفه رضوی، فروغ قجابگلی، مرضیه وفامهر، یلدا عباسی، فرزانه سهیلی، گیتی قاسمی، شقایق دهقان و شیدا خلیق به ایفای نقش می پردازند.

از عوامل این نمایش می توان به منوچهر شجاع(طراح صحنه، لباس و نور)، امیر اسمی(طراح گرافیک)، بامداد افشار(موسیقی)، تورج ثمینی پور(مدیر تهیه و تولید)، محمدزمان وفاجویی(دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)،‌ روژان کرنژاد(دستیار دوم کارگردان و منشی صحنه)، نونا نیسی و اشکان جذابیان(مدیران صحنه) و البرز تیمورزاده(مسئول عکس و ویدئو) اشاره کرد.

کوکوی کبوتران حرم جدیدترین اثر گروه تئاتر شیوه است به کارگردانی افسانه ماهیان از 13 مهر در پردیس تئاتر شهرزاد واقع در خیابان حافظ، نوفل لوشاتو، پلاک 74 هر شب ساعت 19 به صحنه رفته است وتا 16 آبان ماه تمدید شده است.










صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater