کوروش نریمانی بعد از چهار سال دوری از تئاتر با اجرای نمایش «هیپوفیز» بار دیگر به صحنه بر می‌گردد.

پایگاه خبری تئاتر: این نمایش بازنوشتی از نمایشنامه «دختر یانکی» نوشته نیل سایمون است که بر اساس ترجمه شهرام زرگر بازنویسی شده است.

نریمانی این نمایش را با بازی رویا میرعلمی ،‌ هوتن شکیبا و بهرام افشاری به صحنه می‌برد.

این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر با بیان اینکه مراحل تمرین این نمایش به خوبی پیش می‌رود‌، درباره بازنویسی نمایشنامه‌ «دختر یانکی» توضیح داد: طبق معمول نمایشنامه را به نوعی به فضا و حال و هوای تماشاگر امروز نزدیک می‌کنم. بنابراین نمایشنامه «هیپوفیز» هم «دختر یانکی» نیل سایمون است و هم با ذائقه و فضای فرهنگی تماشاگر خودمون هماهنگ شده است.

او درباره زمان و مکان اجرای این نمایش نیز گفت: قرار است نمایش ما بعد از برگزاری جشنواره تئاتر فجر یعنی بعد از 12 بهمن ماه در تالار دکتر ناظر زاده تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برود.

 کوروش نریمانی با نگارش و اجرای نمایش‌هایی همچون «والس مرده‌شوران‌»، «دن کامیلو»،‌ «شب‌های آوینیون»، «جن‌گیر» و...یکی از هنرمندان موفق تئاتر در عرصه تئاتر کمدی است که تا کنون جوایز داخلی و خارجی گوناگونی را دریافت کرده است. او پیش از این هم نمایش‌نامه «هتل پلازا» دیگر متن نیل سایمون را اجرا کرده بود.

کوروش نریمانی چهار سال پیش نمایش«جن‌گیر» را ابتدا در تئاتر شهر به صحنه برد و به دلیل استقبال تماشاگران، همین نمایش را در تماشاخانه ایرانشهر و در قالب یک نمایش خصوصی اجرا کرد.