اجرای شب گذشته نمایش «بوی خواب» به کارگردانی سهراب سلیمی با ادای احترام به زلزله‌زدگان کرمانشاه همراه بود.

 

پایگاه خبری تئاتر: پس از اجرای دوشنبه شب این نمایش، سهراب سلیمی کارگردان این نمایش پس از حضور در صحنه از تماشاگران درخواست کرد به احترام کشته‌شدگان و خانواده‌های داغدار در این فاجعه عظیم یک دقیقه سکوت کنند.

این نمایش که با استقبال تماشاگران و البته هنرمندانی همچون سعید اسدی، احمد ساعتچیان، عزت الله رمضانی فر، کیوان نخعی و فرانک حیدریان شب گذشته روی صحنه رفته بود اجرای خود را با احترام به زلزله‌زدگان غرب کشور همراه کرد.

نمایش «بوی خواب» به نویسندگی محمد چرمشیر، کارگردانی سهراب سلیمی و با بازی مسعود دلخواه، شهره سلطانی و قاسم زارع هر روز غیر از شنبه‌ها در تالار قشفایی مجموعه تئاتر شهر از ساعت 19:30 به صحنه می‌رود.

ادنا زینلیان و رضا مهدی‌زاده طراحان لباس و صحنه و رضا حیدری به عنوان طراح نور این نمایش با سهراب سلیمی همکاری می‌کنند و طراحی و آهنگسازی این نمایش بر عهده ابراهیم اثباتی است.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: احسان صاحب الزمانی، حسین بهرام‌پور، میلاد صیاد میری، بلال مهرابی، مهران سلگی بازیگران سایه، حمیده صمدی دستیار کارگردان، جواد روشن مشاور تولید، ابوذر عزیزی عکاس و سازنده تیزر، علیرضا شیوا عکاس، ایوب دهکردی طراح پوستر و بروشور، امیرحسین روحانی مدیر صحنه، فاطمه عطایی منشی صحنه، مریم شریعتی تبلیغات مجازی، پایگاه خبری تحلیلی نمایش خانه امور رسانه و احسان حاجی‌پور به عنوان مشاور رسانه‌ایی کارگردان علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال و یا به صورت حضوری به گیشه مجموعه تئاتر شهر مراجعه کنند.









صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater