نمایش«دختر یانکی» نوشته نیل سایمون و کار بهرام تشکر اجرای خود را آغاز کرد.

پایگاه خبری تئاتر:  اولین اجرای این نمایش پنجشنبه 12 دی ماه 92 در حالی به صحنه رفت که تمامی ظرفیت سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران پر شده بود. همچنین در این شب «پژمان جمشیدی» بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به تماشای این اجرا نشست.

با به پایان رسیدن مهلت تخفیف 50% ،از این پس علاقه‌مندان می‌توانند برای 4 روز اول هفته آینده از 25% تخفیف برخوردار شوند و این آخرین دوره تخفیف این نمایش خواهد بود.

این نمایش هر شب ساعت 20 در فرهنگسرای نیاوران با بازی بهنام تشکر، یکتا ناصر و بهرام تشکر روی صحنه خواهد بود.

«دختر یانکی» یکی از آثار شاخص نیل سایمون است که توسط شهرام زرگر ترجمه شده و بهرام تشکر برای اولین بار آن را در ایران به صحنه آورده است.

این کمدی پر تحرک، نمایشنامه‌ای در سه پرده و با سه شخصیت است که داستان آن در نیویورک و در دهه 60 میلادی می‌گذرد که جامعه روشنفکری آمریکا در تقابل با تهاجم آمریکا به ویتنام، لبه تیز انتقاد خود را متوجه دیگر ارکان اجتماعی معطوف ساخته بود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

کیانوش اخباری ( مشاور هنری)، آوا فیاض (مدیر تولید، امیر تشکر (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، آیدا یزدانی (طراح لباس)، یاسمن مرادی (منشی صحنه)، فواد خراباتی ( جانشین تولید)، نیکزاد تولایی (عکاس)، کارگروه تبلیغات تیوال (تبلیغات)، فریور خراباتی و هلیا رفائی (روابط عمومی).