حمید پورآذری این روزها مشغول تمرین پرفورمنسی است که در آن افراد دغدغه های شخصی خود را پرورش می دهند تا تبدیل به یک دغدغه و موضوع عمومی شود.

 

پایگاه خبری تئاتر- مهر: حمید پورآذری سرپرست گروه تئاتر «پاپتی ها» که پیش از این قصد داشت فاز دوم پروژه تئاتری «متروکه خوانی» را در سال جاری اجرا کند درباره جدیدترین فعالیت خود و این گروه تئاتری گفت: در حال حاضر «متروکه خوانی» را کنار گذاشته ایم و با حدود ۲۵ بازیگر که بخشی از آنها از بازیگران «متروکه خوانی» هستند، مشغول تمرین یک پرفورمنس هستیم.

وی با بیان اینکه هنوز موضوع این پرفورمنس مشخص نیست، توضیح داد: در حال حاضر بازیگران از موضوعات شخصی کار را شروع می کنند؛ موضوعاتی که آدم ها درگیر آن هستند و به نوعی دغدغه های شخصی هستند. آنها اول باید کار را از خود شروع کنند تا بتوانند فضا را درک و از آن خود کنند.

سرپرست گروه تئاتر «پاپتی ها» اظهار کرد: وقتی بازیگران فضا و ابزار کار و اجرا را از آن خود کردند، این دغدغه های شخصی تبدیل به فضا و دغدغه هایی عمومی می شود. به همین دلیل نیاز داریم طی تمرین ها بازیگران به این وضعیت دست پیدا کنند.

پورآذری درباره زمان و مکان اجرای پرفورمنس مدنظر، گفت: من با فکر به عمارت روبرو در حال آماده سازی این پرفورمنس هستم و امیدوارم بتوانم تا پایان سال نمونه ای از این کار را ارائه دهم.






صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater