ششمین نشست نقد صحنه با حضور سیامک صفری، منوچهر شجاع، امید طاهری و بهزاد صدیقی برگزار می شود.

 

پایگاه خبری تئاتر: در ششمین نشست نقد صحنه، تئاتر «لامبورگینی دو» نوشته و کارگردانی مرتضی سیامک صفری در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران نقد و ‌بررسی می شود.‌

 
در این نشست نقد صحنه که ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۱ آبان ماه جاری در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود، امید طاهری(منتقد تئاتر) و بهزاد صدیقی (نمایش نامه نویس، پژوهشگر، مدرس تئاتر و دبیر سلسله نشست های نقد صحنه) سیامک صفری(کارگردان و بازیگر این تئاتر)، منوچهر شجاع (طراح صحنه و لباس) بررسی می کنند و درباره این اثر گفت و گو خواهند کرد.
 تئاتر لامبورگینی دو که از سوم اذر ماه جاری روی صحنه رفته تا یکم دی ماه سال جاری در سالن شماره یک تماشاخانه شهرزاد با بازی سحر قریشی و سیامک صفری اجرا می شود. 
 سلسله نشست های نقد صحنه توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران با همکاری موسسه افرا مانا با هدف نقد و بررسی نمایش های در حال اجرای تهران، در هر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند در تاریخ یادشده به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.






صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater