لیلی و مجنون به کارگردانی و تهیه کنندگی سجاد نوبهاری در سالن پرویز پرستویی از ١١ آذر ماه ساعت ١٨ به مدت ١٥ شب روی صحنه می‌رود‌.

 

پایگاه خبری تئاتر: سجاد نوبهاری و مهین نو‌بخت نویسندگان لیلی و مجنون هستند و مهدی برنس، ماریا اورکی، جلال جعفری‌، مژگان اخلاقی، علیرضا آهنگران‌، ارشیا حسن‌زاده‌، رکسانا خسروی‌، شیما عسکری‌، عماد ابوالفتحی‌، نایریکا جمشیدی و امیر عبادی در این نمایش به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علیرضا حنیفی دراماتوژ لیلی و مجنون و نگارامیری محمد مقدومی مدیر روابط عمومی و سهیلا انصاری مشاور امور رسانه و تبلیغات را بر عهده دارند.

عماد ابوالفتحی به عنوان دستیار و برنامه‌ریز و طراح نور و صحنه‌، مریم امین‌زاده منشی‌صحنه‌، بهار برازمند طراح گریم، سولماز نجفی و الهام ایزد‌پرست مجریان گریم، مونا عظیمی طراح لباس‌، یگانه ماشینچیا و حنانه کاکاوند به عنوان عکاس در نمایش لیلی و مجنون فعالیت می‌کنند‌.

این نمایش داستان قیس است که از کودکی با لیلی در یک مکتب درس می‌خواند جرقه عشقی در این دو به وجود می‌آید که همگان را حیرت زده می‌کند و با گذر زمان این دو بیشتر عاشق یکدیگر می‌شوند خانواده هر دو از این موضوع اگاه می‌شوند خانواده مجنون در رساندن لیلی و مجنون به هم تلاش زیادی می‌کنند؛ ولی برعکس خانواده لیلی بر این وصلت رضایت ندارند تا حدی که لیلی را در خانه زندانی می‌کنند و ادامه ماجرا...

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت www.tik8.com مراجعه کنند.





صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater