حسین صفی، پرستو گلستانی و افسانه زمانی داوری بخش خردسال بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بر عهده دارند.

 

پایگاه خبری تئاتر: کارشناس مسئول هنرهای نمایش و عضو شورای نظارت بر نمایش استان همدان، عضو هیئت مدیره انجمن نمایش در سه دوره، مدیر اجرایی پانزدهمین جشنواره استان و نخستین جشنواره نمایش های کوتاه غرب کشور، بازخوان، بازبین و داور جشنواره های استانی، منطقه ای دانشجویی، کشوری و بین المللی؛ سردبیر چندین بولتن جشنواره های هنری (تئاتر ، تجسمی ، ادبی و...) از سوابق صفی هستند.

پرستو گلستانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی لیسانس بازیگری و کارگردانی را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفت و بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۵ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجربه کرد و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۹ با فیلم مجنون کاری از رسول ملاقلی‌پور شروع کرد.

افسانه زمانی کارگردان و نویسنده نمایش؛ کارگردانی است که تاکنون در حوزه نمایش عروسکی و نمایش‌های آیینی و سنتی فعالیت‌های چشمگیری داشته است. «ملی»، «ناسور»، «تنهایی» و... برخی از آثار زمانی است. وی داروی در جشنواره های عروسکی و آئینی سنتی را هم در کارنامه خود دارد.

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 10 تا 15 آذرماه با دبیری مریم کاظمی در همدان برگزار می شود





صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater