آرش دادگر از اجرای نمایش «اسب» در تالار حافظ و انتخاب بازیگران این اثر نمایشی از میان منتخبان فراخوان بازیگری خبر داد.

 

پایگاه خبری تئاتر- مهر: آرش دادگر کارگردان تئاتر درباره فراخوانی که به تازگی برای جذب بازیگر اعلام کرده است گفت: انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با همکاری گروه تئاتر کوآنتوم به سرپرستی من فراخوانی را برای انتخاب بازیگر و برگزاری یک دوره آموزشی برای افراد انتخاب شده جهت حضور در یک اثر نمایشی اعلام کرد که بر اساس آن تعدادی بازیگر انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در این فراخوان ۱۵۰ نفر ثبت نام کردند که بعد از بررسی های لازم ۱۲ نفر از آنها که شامل ۵ دختر و ۷ پسر هستند، انتخاب شدند. این فراخوان برای انتخاب بازیگران نمایش «اسب» صورت گرفت که قرار است اسفند ماه در تالار حافظ به صحنه برود به همین جهت ۱۲ نفری که انتخاب شده اند باید آموزش های لازم برای همکاری در این پروژه را ببینند.

وی در پایان صحبت هایش بیان کرد: در واقع منظور از برگزاری دوره بازیگری، آموزش بازیگری به شیوه معمول نیست بلکه قرار است این افراد برای حضور در نمایش «اسب» آموزش داده شوند. ترجیح می دهم درباره ویژگی های نمایش و بازیگران آن صحبتی نکنم چون این اثر نمایشی فعلا در مرحله انتخاب عوامل و بازیگران قرار دارد.

آرش دادگر تاکنون نمایش هایی چون «آژاکس»، «مکبث»، «کالون و قیام کاستلیون»، «صبحانه برای ایکاروس»، «شاه لیر»، «بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ»، «هملت»، «اودیسه» و ... را به صحنه برده است.







صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater