علی پویان که پیش از این تصمیم داشت نمایش "چشم‌اندازی از پل" اثر آرتور میلر را در بهار 93 جایگزین نمایش "کوریولانوس" ویلیام شکسپیر کند، از اجرای نمایشنامه شکسپیر در بهار سال آینده در مجموعه تئاترشهر خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: پویان که پیش از این قرار بود در فصل زمستان سال جاری نمایش "چشم‌اندازی از پل" را روی صحنه ببرد، درباره برنامه‌های خود درباره کارگردانی تئاتر گفت: طبق مکتوبی که با رئیس مجموعه تئاتر شهر به امضا رساندیم قرار بر این شد که در بهار سال 93 نوبت اجرای عمومی اثری نمایشی را در اختیار داشته باشم.

وی که پیش از این قصد داشت نمایش "کوریولانوس" اثر ویلیام شکسپیر را روی صحنه ببرد و سپس نمایش "چشم‌اندازی از پل" را جایگزین آن کرد، درباره نمایش مدنظر برای اجرا در سال 93 یادآور شد: نمایشی که اجرا خواهم کرد "کوریولانوس" اثر شکسپیر است که پیش از این نیز قصد اجرای آن را داشتم.

این کارگردان تئاتر درباره سالن مدنظر برای اجرای نمایش "کوریولانوس" افزود: سالن مدنظر من سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر است که اگر نتوانم در این سالن نمایش را اجرا کنم، سالن اصلی تئاتر شهر را برای اجرا ترجیح می‌دهم.

پویان درباره گروه بازیگری نمایش "کوریولانوس" گفت: تغییری در گروه بازیگری مدنظر ایجاد نشده است.

ایرج راد، گلچهره سجادیه، اردلان شجاع کاوه، شقایق دهقان، محمد ساربان، امین زندگانی، سیاوش تهمورث، ژاله صامتی، عباس شادروان، منوچهر علی‌پور، علیرضا دهقانی، امیر پیور، علیرضا زرکوشان و کیاندخت کیان‌پور بازیگرانی هستند که پیش از این حضورشان در نمایش جدید علی پویان اعلام شده بود.

همچنین قرار است در جدیدترین تجربه کارگردانی علی پویان، فرهاد توحیدی به عنوان دراماتورژ حضور داشته باشد. "بدرود امپراطور" و "رودکی، جادوگر واژگان سبز" از جمله آثار نمایشی هستند که در کارنامه کاری پویان به چشم می‌خورند.