نمایش «داخائو» به کارگردانی مشترک حمیدرضا هدایتی و شهرام ابوالقاسمی دوم دی در سالن شماره سه مجموعه تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

 

پایگاه خبری تئاتر: سالن شماره سه مجموعه تئاتر شهرزاد از ساعت ۲۰:۳۰ روز دوم دی ماه میزبان نمایشی با نام «داخائو» است. داخائو داستان سه دوست دانشجو است که در یک خانه مجردی در حاشیه شهر زندگی و شروع به پرده برداری از اتفاقات و داستان های گذشته خود می کنند.

در این نمایش حوادث متفاوتی که ریشه در گذشته آنها دارد با رفتن به گذشته و حرکت به سوی آینده بیان می شود و کار را به سمت جریان سیال ذهن هدایت می کند.

اجرای ابتدایی با نام «آشوئیتس» سال ۸۰ و ۸۱ در جشنواره دانشجویی فجر به اجرا در آمد و جوایز بهترین کارگردانی برای شهرام ابوالقاسمی، بهترین بازیگری برای حمیدرضا هدایتی، دیپلم افتخار بازیگری مرد برای محسن بابایی و جوایزی در بخش موسیقی، طراحی صحنه و لباس را کسب کرد. همچنین به عنوان بهترین اجرا از نگاه منتخب هیات داوران و بهترین نمایش از نظر تماشاگران انتخاب شد.

نمایش «داخائو» به نویسندگی شهرام ابوالقاسمی، تهیه کنندگی سالار رضایی و کارگردانی مشترک حمیدرضا هدایتی و شهرام ابوالقاسمی به صحنه می رود.

بازیگران این نمایش به ترتیب حمیدرضا هدایتی، محسن بابایی، ارشیا زرین و مریم قربانیان هستند.















صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater