کارگردان نمایش "در شوره زار" در تشریح آخرین وضعیت جسمی رویا میرعلمی بازیگر مصدوم این اثر نمایشی گفت: تا زمان بهبود این بازیگر هیچ بازیگر دیگری را جایگزین وی نخواهیم کرد.

پایگاه خبری تئاتر:  حسین کیانی گفت: متاسفانه در سانحه‌ای که شب گذشته 16 دی‌ماه برای رویا میر علمی یکی از بازیگران نقش اصلی نمایش "در شوره زار" افتاد وی از ناحیه زیر زانوی پای راست دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و هم اکنون نیز در بیمارستان آتیه تهران بستری است و امروز تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

وی درباره زمان حضور مجدد این بازیگر بر صحنه نمایش خاطرنشان کرد: به طور حتم تا زمان اعلام نهایی نظر پزشکان معالج و میزان استراحتی که برای وی در نظر گرفته می‌شود، نمی‌توان تاریخ مشخصی را اعلام کرد اما آنچه برای ما مهم است اینکه تا زمان بهبود کامل وی شاهد اجرای این اثر نمایشی در تماشاخانه ایرانشهر نخواهیم بود.

همسر رویا میر علمی تصریح کرد: نقشی که رویا میرعلمی برای این اثر نمایشی بازی می کند یکی از نقش های محوری نمایش "در شوره‌زار" است بنابراین در زمان کم به هیچ عنوان نمی توانیم بازیگر دیگری را جایگزین وی کنیم حتی با این اتفاق هم نمی توان به طور مشخص برای حضور یا عدم حضور نمایش در جشنواره تئاتر فجر امسال به صورت قطعی نظر داد.

کارگردان نمایش "در شوره زار" با تقدیر از هنرمندان تئاتر و اهالی رسانه از توجهی که به این سانحه داشتند، گفت: با مشخص شدن نظر نهایی پزشکان اطلاعات کامل تری برای اجرای روزهای آینده این اثر نمایشی منتشر خواهد شد.

این نمایش قرار بود تا 28 دی روی صحنه باشد و 2 اجرا هم در جشنواره تئاتر فجر داشته باشد.