کیومرث مرادی کارگردان تئاتر و مدرس تئاتر پس از برگزاری کارگاه بازیگری باعنوان «‌چگونه می‌توان بازیگری را متوقف کرد» قصد دارد از ابتدای هفته آینده کارگاه دیگری با عنوان « دیدن و تحلیل نمایش‌های کارگردانان برتر تئاتر جهان » در آموزشگاه هنرهای نمایشی باران برگزار کند

پایگاه خبری تئاتر: کارگاه (ورک شاپ) «دیدن و تحلیل نمایش های کارگردانان برتر تئاتر جهان» توسط کیومرث مرادی و اساتید تئاتر از روز شنبه 21 دی در آموزشگاه هنرهای نمایشی باران  آغاز می شود.

به گزارش سایت خبری تئاتر ، خیام وقار کاشانی مدیر این موسسه هنرهای نمایشی در خصوص هدف از برگزاری این کارگاه گفت : با توجه به  نیاز  آگاهی دانشجویان و فعالان عرصه هنر نمایش از تئاتر روز جهان و کمبود منابع آموزشی معتبر در این زمینه  تصمیم به برگزاری کارگاه هایی در این خصوص گرفته شد.

 وی در ادامه اضافه کرد : برای برگزاری این کارگاه ها با اساتید معتبری صحبت شده است و باید گفت برپایی چنین کارگاه تخصصی ای در خصوص کارگردانان معتبر جهان برای نخستین بار است که در ایران  اتفاق می افتد و علاوه بر دانشجویان تئاتربرای  بسیاری از فعالان باسابقه نمایش  ایران نیز شرکت در آن ارزشمند خواهد بود.

در این کارگاه فیلم‌هایی از اجرای تئاتر گروه‌های مشهور و صاحب سبک جهان از جمله «گروه زینگارو به رهبری بارتاباز»، «رومئو کاستولوچی»، «گروه تئاتر خورشید به رهبری آرین منوشکین»، «پیتر بروک»  و «ساموئل بکت» به نمایش گذاشته می شود و هر فیلم توسط یک کارشناس صاحب نظر مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.همچنین قبل از نمایش هر فیلم در خصوص کارگردان ، بیوگرافی وی ، سبک کاری اش و نقدهای معتبر منتقدان مشهور توضیحات دقیقی به شرکت کنندگان کارگاه ارائه خواهد شد .

دوره نخست کارگاه « دیدن و تحلیل نمایش های کارگردانان برتر تئاتر جهان » در طول دوازده هفته برگزار می شود که در هر هفته یک فیلم به نمایش در خواهد آمد.

گفتنی است کیومرث مرادی  در حال حاضر مشغول تمرین نمایش شکلک نوشته نغمه ثمینی است که پیش از این در سال 1383 به اجرا درآمد و و توانست در بیست و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جوایز بهترین نمایشنامه نویس، بهترین بازیگر زن و بهترین موسیقی را از آن خود کند، این نمایش همچنین در همان سال توانست اثر برگزیده از نظر انجمن منتقدان نیز شود .

علاقه مندان برای کسب اطلاع از نحوه ثبت نام در کارگاه «دیدن و تحلیل نمایش‌های کارگردانان برتر تئاتر جهان» می توانند با شماره های 88916830 و 88900780 تماس حاصل فرمایند و یا به آدرس خیابان نجات الهی ، ابتدای خیابان اراک ، پلاک 72 واحد 8 آموزشگاه هنرهای نمایشی باران مراجعه کنند .