نمایش «رام‌شدگی» به کارگردانی پویان باقرزاده شب گذشته در تئاتر مستقل تهران اجرای خود را آغاز کرد.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «رامشدگی» که روایتی از مهاجرت و نیروی در بازگشت به وطن است، شب گذشته با حضور مخاطبان و بدون دعوت از شخصیت‌های هنری در تئاتر مستقل تهران آغاز به کار کرد. این نمایش بخشی از پروژه«اولین سالانه اجراهای بینارشته‌ای تهران» با نام اختصاری سابت به همت حمید پورآذری است.

پویان باقرزاده پیشتر نمایش «بعد از اتفاق...» را در زمستان 95 در عمارت روبه‌رو روی صحنه برده بود و فیلم «برداشت دوم از قضیه اول» او در گروه هنر و تجربه روی پرده رفته بود.

«رامشدگی» تا شنبه 30 دی در تو اجرای17 و 18:30 در تماشاخانه مستقل تهران روی صحنه می‌رود. این نمایش در روزهای مختلف با دو ساعت متفاوت اجرا می‌شود.

این نمایش تلفیقی از دنیای نمایش، موسیقی در کنار هنر Installation (چیدمان) و هنر مولتی‌مدیاست.

سعید زارعی، میثم میرزایی، امیررضا رنجبران، نرگس پویا با حضور سیامک احصایی، الیاس علوی، سینا صابری و، گلوریا هاردی بازیگران این نمایش هستند که با همراهی و اجرای «رام»، موزیسین ایرانی روی صحنه نمایش می‌آیند.

عوامل این نمایش عبارتند از مدیر هنری: حمید پورآذری، طراح ویدئو و نور: پانته‌آ آرمانفر، طراحان صدا: کیارش خداشناس، کاوه سجادی، طراح لباس: الهام معین، طراح صحنه: پویان باقرزاده، دستیاران کارگردان: سام دادخواه، فاطمه صفیری، طراح گرافیک: سیاوش تصاعدیان، عکاس: مهرداد متجلی،‌آنونس: کارگاه مستطیل مهرداد متجلی، محمد زارعی، مدیریت امور رسانه: مهدخت اکرمی، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی‌ها.










صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater