کارگردان نمایش"دو یک به نفع بارسلونا" گفت: با این که تنها کاری هستیم که از جشنواره استانی فجر در بخش مناطق برتر به جشنواره تئاتر کشوری فجر راه یافته ایم هیچ گونه حمایتی از ما نشده و این امر تا حدودی باعث دلسردی ما شده است.

پایگاه خبری تئاتر:  کارگردان نمایش"دو یک به نفع بارسلونا" گفت: با این که تنها کاری هستیم که از جشنواره استانی فجر در بخش مناطق برتر به جشنواره تئاتر کشوری فجر راه یافته ایم هیچ گونه حمایتی از ما نشده و این امر تا حدودی باعث دلسردی ما شده است.

مهسا غفوریان ابراز کرد: هنوز جدول نهایی زمان‌بندی برنامه‌ها از تهران اعلام نشده است و این که در چه بخش و سالنی هستیم و چه روز هایی اجرا داریم نامشخص است.

وی عنوان کرد: منتظر اعلام جدول نهایی از تهران هستیم چرا که دکور نمایش را باید هماهنگ با سالن بازسازی کنیم.

غفوریان افزود: با این که تنها کاری هستیم که از جشنواره استانی فجر در بخش مناطق برتر به جشنواره تئاتر کشوری فجر راه یافته‌ایم هیچ گونه حمایتی از ما نشده است و این امر تا حدودی باعث دلسردی ما شده است.

کارگردان نمایش"دو یک به نفع بارسلونا" اظهار کرد: تمام هزینه های لازم برای اجرای نمایش در تهران را از جیب خودمان صرف کرده ایم و تنها کاری که برای ما شده است پرداخت ورودی جشنواره است که آن هم روالی همیشگی است.

غفوریان ابراز کرد: ورودی جشنواره 300 هزار تومان است در حالی که ما تاکنون چهار میلیون هزینه کرده ایم و هیچ نهاد دولتی و حتی انجمن نمایش هم حمایتی از ما نکرده است.

نمایش "دو یک به نفع بارسلونا" یکی از سه کار تئاتری است که از مشهد به سی دومین جشنواره تئاتر فجر راه یافته است.

وی در مورد داستان نمایش "دو یک به نفع بارسلونا" اظهار کرد: یک نمایش آپارتمانی است و داستان زن و شوهری را روایت می کند که یک پسر بچه کوچک دارند . دوست شوهر خیلی زیاد به خانه آنها می آید و ژاله همسر او از این ماجرا ناراحت است و می خواهد برای مقابله با این جریان علی رغم میل باطنی اش دختر دایی اش را به خانه دعوت کند که در نهایت به ضرر خودش تمام می شود.