نمایش "هوموریباس" به عنوان جدیدترین کار نمایشی گروه "بدن دیوانه" به سرپرستی یاسر خاسب در بخش مهمان بین‌الملل سی و دومین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: یاسر خاسب درباره جدیدترین تجربه خود در زمینه کارگردانی و بازیگری تئاترگفت: قرار است نمایش "هوموریباس" که تمرین‌های آن را به صورت فشرده آغاز کرده‌ایم، در بخش مهمان سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه برود. طی ماه‌های اخیر گروه تمرینات سنگینی را سپری کرده تا نمایش برای حضور در جشنواره آماده شود.

سرپرست گروه تئاتر "بدن دیوانه" درباره بازیگران حاضر در نمایش "هوموریباس" ادامه داد: من به همراه تیم و اعضای گروه در این نمایش بازی می‌کنیم. همچنین در این نمایش بازیگران ایرانی مقیم کشورهای سوئد و ارمنستان هم به ایفای نقش می‌پردازند.

این کارگردان و بازیگر جوان تئاتر درباره اینکه نمایش "هوموریباس" به عنوان تولید مشترک ایران با کشورهای دیگر در جشنوار حضور خواهد داشت یا نه، یادآور شد: این کار در اصل تولید کشور ایران است و تنها بازیگران ایرانی که در حال حاضر مقیم کشورهای سوئد و ارمنستان هستند برای همکاری دعوت شدند.

خاسب پیش از این کارگردانی و اجرای نمایش‌هایی چون "هدیه مرموز"، "آکواریوم هوا" و "گل" را در کارنامه کاری خود دارد. وی با آثار خود در جشنواره‌های متعدد بین‌المللی حضور داشته و اجرای نمایش "هدیه مرموز" در شهر سیاتل کشور آمریکا از جمله پرمخاطب‌ترین اجراهای نمایشی در این شهر است.