نمایش "فیش آباد" به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی در تماشاخانه سرو به روی صحنه می رود.




پایگاه خبری تئاتر: نمایش "فیش آباد" به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی از روز چهارشنبه ششم دیماه ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سرو روی صحنه می رود.

تماشاخانه سرو که اخیرا از خیابان سپهبد قرنی به خیابان طالقانی نقل مکان کرده است، تماشاخانه نوسازی است که با امکانات به روز نور و صدا و تسهیلات تماشاگران تجهیز شده و مقرر است که با اولین اجرای عمومی نمایش فیش آباد، افتتاح و بهره برداری شود.

بنابراین گزارش نمایش مذکور در اولین اجرای خود میزبان چهره های زیادی از هنرمندان و اهالی فرهنگ خواهد بود و اجرهای خود را در تاریخ یاد شده آغاز خواهد کرد.

این نمایشنامه که پیش ازین در مرداد ماه سال جاری در مجموعه تاترشهر نیز نمایشنامه خوانی شده بود، داستان یک اشتباه کوچک را که در پرداخت حقوق یک مدیر اداری پیش آمده و ۲۴۸ میلیون حقوق ماهانه او به حساب شخص دیگری ریخته شده را روایت می کند که قهرمان قصه از بازگرداندن پول ممانعت می کند و متعاقبا گرفتار مشکلاتی می شود.

در این نمایش بازیگرانی چون سروش طاهری، شهرام مسعودی، مانلی حسین پور، سیروس همتی، محیاعلیزاده و علی یعقوب زاده به ایفای نقش می پردازند. سایر عوامل نمایش عبارتند از: طراح صحنه و نور: رضا مهدی زاده، طراح لباس: مهسا عبداللهیان خامنه، طراح پوستر و بروشور: مازیار قنبری، مشاور کارگردان: علی یعقوب زاده، مدیر تولید: لیلا نوری، دستیاران کارگردان: آساره هداوند، سمانه حبیب پور، مدیر هماهنگی و اجرا: حمید ناصری، مشاور رسانه: محمد وفایی هستند.

این نمایش هر روز بغیر از شنبه ها راس ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سرو به نشانی، خیابان طالقانی، نرسیده به متروی طالقانی ردی صحنه خواهد رفت.










صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater