هادی مرزبان که از اجرای نمایش" تانگوی تخم مرغ داغ" نوشته اکبر رادی در جشنواره تئاتر فجر انصراف داده است از احتمال اجرای این اثر نمایشی در بهار 93 در تالار وحدت خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر:  هادی مرزبان  گفت: با وجود اینکه دبیر جشنواره تغییر کرده است باز هم نمی توانم نمایش "تانگوی تخم مرغ داغ" را در جشنواره تئاتر فجر به صحنه ببرم چون دکور نمایش بسیار سنگین است و بیشتر از سه هفته ساخت آن طول می کشد بنابراین ما نمی توانیم خودمان را به جشنواره برسانیم.

وی افزود: اگر هزینه های ساخت دکور تامین می شد می توانستیم در جشنواره تئاتر فجر اجرا داشته باشیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. بنابراین من دو روز است که تمرین های نمایش را تعطیل کرده ام تا نمایش سر فرصت برای اجرای عمومی آماه شود. طبق صحبت‌هایی که شده به احتمال 90 درصد "تانگوی تخم مرغ داغ" اردیبهشت 93 در تالار وحدت به صحنه خواهد رفت البته مذاکرات نهایی طی چند روز آینده انجام خواهد شد.

وی درباره تغییر دبیر جشنواره تئاتر فجر و اتفاقاتی که منجر به این اقدام شده است، عنوان کرد: معتقدم این اتفاقات و جابجایی ها باید 2 ماه قبل رخ می داد چون الان این تغییرات چیزی را عوض نمی‌کند اما مطمئنم که سال آینده با حضور علی مرادخانی جامعه تئاتر ایران می تواند جشن فجر را به شکل باشکوهی برگزار کند. با شناختی که از معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد دارم می دانم که از امروز برای سال آینده برنامه ریزی هایی را انجام داده است.

هادی مرزبان نمایشنامه "تانگوی تخم مرغ داغ" را  شهریور 91 با حضور بازیگرانی چون فردوس کاویانی،‌ فرزانه کابلی‌، بهرام ابراهیمی، روح‌الله کمانی، آزیتا خرمی‌، یاسمین عریشا‌ و سارا همتی‌ در دومین دوره از جلسات نمایشنامه خوانی بنیاد رادی روخوانی کرده بود.

وی اسفند و فروردین گذشته نیز نمایش "پلکان" نوشته اکبر رادی را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر با حضور بازیگرانی چون دانیال حکیمی و ایرج راد اجرا کرده بود.