اجرای نمایش «در شوره‌زار» که به دلیل مصدومیت رویا میرعلمی بازیگر آن متوقف شده بود،‌ از سر گرفته می‌شود و قرار است نسیم ادبی دیگر بازیگر تئاتر، نقش رویا میرعلمی را بازی می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر:  حسین کیانی نویسنده و کارگردان این نمایش گفت: در جلسه‌ای که با بازیگران نمایش داشتیم به این نتیجه رسیدیم که خیلی تلخ و دردناک است که اجرای‌مان این گونه به پایان برسد. همه بچه‌ها از جمله رویا میرعلمی دوست داشتند اجرای نمایش ادامه پیدا کند تا هم به این شکل دردناک تمام نشود و هم رویا به لحاظ روحی ضربه نبیند.

کیانی از جایگزین شدن نسیم ادبی به عنوان بازیگر نقش «افسون» که رویا میرعلمی نقش آن را بازی می‌کرد، خبر داد و افزود: با نسیم ادبی صحبت کردیم و قرار شد به مدت سه روز تمرین کنیم و اجرای‌مان از روز یکشنبه 22 دی ماه ادامه خواهد داشت.

او با تقدیر از همراهی نسیم ادبی با گروه اجرایی نمایش «در شوره‌زار» اضافه کرد: ایشان خیلی شهامت و فداکاری به خرج داد و این مسئولیت دشوار را پذیرفت چون واقعا این گونه تمام شدن نمایش برای گروه غم انگیز و دردناک بود اما نسیم ادبی با شهامت و فداکاری خود، این سختی را پذیرفت.

به گفته این هنرمند؛ نمایش «در شوره‌زار» که پیش از این برای شرکت در بخش مرور جشنواره تئاتر فجر انتخاب شده بود، در همین بخش در جشنواره نیز روی صحنه خواهد رفت.

 نمایش «در شوره زار» نوشته و کار حسین کیانی است که در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

شامگاه دوشنبه 16 دی ماه رویا میرعلمی یکی از بازیگران این نمایش به دلیل سقوط از ارتفاع، دچار آسیب دیدگی و شکستگی زانو شد و همین موضوع باعث توقف اجرای این نمایش شد اما با جایگزین شدن نسیم ادبی، اجرای نمایش از شب 22 دی ماه ادامه پیدا می‌کند.

گفتنی است فریده سپاه منصور ،‌ علی سلیمانی‌، مجید صالحی‌، فهیمه امن زاده‌، احمد ساعتچیان‌ و وحید رهبانی دیگر بازیگران نمایش «در شوره‌زار» هستند که هر شب ساعت 20 به مدت 90 دقیقه به صحنه می‌رود.