طراح و کارگردان تئاتر «دکتر جکیل و آقای هاید» از به روی صحنه رفتن این نمایش خبر داد.

 

پایگاه خبری تاتر: آرمان حسین نژاد طراح و کارگردان تئاتر «دکتر جکیل و آقای هاید» در گفت‌وگویی، اظهار کرد: این نمایش از روی کتاب مشهور پرونده عجیب دکتر جکیل و آقای هاید ساخته شده است که از روی همین کتاب فیلم‌های زیادی ساخته شده است و افراد زیادی با آن آشنایی دارند اما در قالب تئاتر برای اولین بار است که در ایران به اجرا می‌رود. 

وی با اشاره کلی به اجرای کار گفت: تمامی این نمایش در 8 صحنه جمع بندی شده است که درهر صحنه اتفاقات خاصی می‌افتد که راس آن دکتر جکیل  است. 8 شخصیت اصلی و 3 سیاه پوش« شخصیت مجهول» نقش بازی می‌کنند و فضای کلی صحنه کاملا تیره و تاریک است به همین دلیل از گریم گوتیک «تکنیکی بر پایه ی نوعی رنگ پریدگی نمایشی» استفاده میشود.  

حسین‌نژاد گفت: این گروه نمایشی در سطح جشنواره کاملا آماده می‌باشد و در وهلهی اول در تلاش هستیم تا این کار را با بازخورد و استقبال سنجی مردم در جامعه امروزی در سطح جشنواره با قدرت بیش از پیش تر به جلو پیش ببریم.  

طراح و کارگردان تئاتر «دکتر جکیل و آقای هاید» با اشاره به عوامل اجرایی بیان کرد: نویسندگی این نمایش توسط رابرت لوییس استیونسن به مترجمی بنده می‌باشد و بازیگران صحنه را حمیدرضا مرادی ، آتوسا زرین پور ، هدی فلاح ، سیپان دولتخواه ، افشین بیگ پور ، زهرا اسدی ، فرانسیس ولدی و کیانا دریابک ، بازیگران فرم را محمدرضا احمدی ، میلاد طلهری و آلا حسن زاده  را شامل میشود. 
 نمایش «دکتر جکیل و آقای هاید» که مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای آن محمد نصرالهی است، از 24 دی ماه تا 8 بهمن ماه 96 در عمارت نمایشی ارغنون خیابان نوفل لوشاتو به روی صحنه می‌رود.




 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater