نمایش «مینی مالیست ها» به کارگردانی حمید عبدالحسینی در تالار ناصرخسرو به صحنه خواهد رفت.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش مینی مالیست ها با طراحی و کارگردانی حمید عبدالحسینی از نیمه بهمن ماه در تالار ناصرخسرو به روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش که به قلم محمد مهدی هوشیار نگاشته شده بازیگرانی همچون امید اولیایی، پدرام بوساک، میترا پوررمضان، میثم پیرمحمدی، رسول تجلی، نانت تومه، ملیکا حسینی، علی شیبانی، شهاب ذوقی، ملیکا طاهری، فرزانه قاسم زاده ، مسعود قره باغی، افشین کامیاب فرد، دانیال کرد بچه، فائزه محمد نجار،میلاد مقدم،مهشید همتی به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به تهیه کننده حمید عبدالحسینی، دستیار و برنامه ریز سمیه جهانشاهی، طراح صحنه عماد ابوالفتحی، طراح لباس فاطمه مقدم پور، طراح گریم شقایق عوض زاده اجرای گریم ساناز پورشعبان، طراح نور مجید عابری، موسیقی بابک آنی زاده، عکاس امیر سهیلی پور و ساجده خارج، طرح پوستر علی تاجیک، پوستر و بروشور امیر سهیلی پور، تیزر سیاوش مهراد، شهلاشورگشتی، مدیر صحنه رامین صبوری، هماهنگی ازیتا بابایی، مدیر اجرا محمد رضا قائنی نژاد و روابط عمومیو مشاور رسانه امین کردبچه چنگی اشاره کرد .

در خلاصه نمایش مینی مالیست ها آمده است: جهان در هفت روز به هم پیوسته و مرتبط خلق شد و می تواند در هشت روز از یکدیگر بپاشد. در هشت بخش ناپیوسته و کاملا بی ربط، آن قدر بی ربط به یکدیگر که ما را در فکر یک الگوی منظم غرق می کند، جهانی که به سرعت کند، و به طرز منظمی بی نظم است، جهان مینی مالیستی ما.

این نمایش از نیمه بهمن ماه هر شب ساعت ۱۹ در تالار ناصرخسرو به روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت آن اینترنتی از طریق سایت تیوال و به صورت حضوری به گیشه تالار ناصرخسرو واقع در خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شانزده آذر، جنب تالار مولوی، ساختمان فرهنگی مراجعه کنند.


 



کانال پایگاه خبری تئاتر:  https://t.me/onlytheater

صفحه اینستاگرام پایگاه خبری تئاتر: https://www.instagram.com/theater.theater






صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater