مهتاب نصیرپور قرار است از 13 بهمن ماه کلاس آموزش بازیگری در دوره های مقدماتی و متوسطه برگزار کند که هنرجویان در 12 جلسه توسط این هنرمند آموزش می بینند.

پایگاه خبری تئاتر: مهتاب نصیرپور بازیگر تئاتر و سینمای ایران که مدتی است به همراه همسرش محمد رحمانیان در کانادا زندگی می کند ولی در ایران هم فعالیت‌های هنری را دنبال می‌کنند، قرار است بهمن و اسفند امسال کلاسهای بازیگری در دوره های مقدماتی و متوسطه برگزار کند.

این دوره های آموزشی در 12 جلسه و از 13 بهمن ماه برگزار خواهند شد. دوره مقدماتی در روزهای زوج و دوره متوسطه روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 14 تا 16:30 در طبقه هفتم تالار وحدت برپا می شوند.

این دومین کلاس بازیگری است که نصیرپور بعد از اقامتش در کانادا و هنگام سفر به ایران برگزار می کند. این بازیگر تئاتر در کشور کانادا نیز اقدام به برگزاری دوره های آموزشی بازیگری کرده است که تعدادی از هنرجویان این کلاسها در نمایش " آرش ساد " که قرار است بهمن ماه به کارگردانی محمد رحمانیان در تالار وحدت به صحنه برود حضور خواهند داشت. این نمایش در بخش مهمان سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز حضور خواهد داشت.