در آستانه‌ی برگزاری جشنواره‌ی تئاتر فجر، نشست این رویداد هنری در حالی برگزار شد که بیشترین حجم پرسش‌ها درباره‌ی تغییر ناگهانی دبیر این رویداد هنری بود

پایگاه خبری تئاتر:  در این نشست، نه جدول جشنواره اعلام شد‌،نه داوران بخش‌های مختلف معرفی شدند و نه توضیحی درباره بخش بزرگداشت‌ها ارائه شد.

قادر آشنا مدیر پیشین اداره کل هنرهای نمایشی که اخیرا پس از برکناری عالی زاد دبیر پیشن جشنواره‌ به عنوان دبیر جشنواره تئاتر فجر حکم گرفته است، در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه از ماههای قبل پیش‌بینی می‌شد که دبیر جشنواره‌ی تئاتر فجر تغییر کند اما بعد از فشار رسانه‌ای برخی از سایت‌ها با برخی از تفکرهای خاص این اتفاق افتاد، آیا این روند ادامه پیدا خواهد کرد؟ و آیا تحت فشار سایت‌های با تفکر مقابل هم قرار خواهید گرفت؟ فقط پاسخ داد: من نباید به این پرسش پاسخ بدهم چون همین اتفاق برای مدیر اداره کل هنرهای نمایشی هم افتاد و در آستانه برگزاری جشنواره مدیریت این اداره عوض شده است اما همه ما تلاش می‌کنیم جشنواره‌ی تئاتر فجر آبرومند برگزار شود و شعار ما از ابتدا این بود که حق را به گروه‌ها بدهیم نه اینکه افراد ابزار کار خود بدانیم.

این نشست 22 دی ماه در تئاتر شهر برگزار شد.